گفتمان دینی در مدارس کرج برگزار می‌شود
کد خبر: 3683685
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

گفتمان دینی در مدارس کرج برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کرج از برگزاری گفتمان دینی همزمان با ایام دهه فجر در مدارس این شهرستان خبرداد.

محمدرضا معینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: این اداره در راستای گرامیداشت و تکریم دهه مبارک فجر، برنامه‌های مختلفی را برگزار خواهد کرد.
وی افزود: برگزاری گفتمان دینی با موضوعات جوان و انقلاب اسلامی، وحدت از دیدگاه امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و انقلاب و اندیشه الهی از جمله این برنامه‌هاست.
معینی بیان کرد: گفتمان‌ها از طریق تبادل و تعامل کلامی چهره به چهره در یک ارتباط دوسویه مبلغ و مخاطب در فضای مدرسه برگزار می‌شود.
این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه هجمه فرهنگی دشمنان بر روی دانش‌آموزان و به ویژه نوجوانان متمرکز شده است، گفت: برگزاری این گفتمان‌ها و تقویت سطح بصیرت دانش‌آموزان می‌تواند در مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمنان موثر باشد.
معینی در پایان از برگزاری مسابقه و مراسم جشن دهه فجر در نقاط مختلف شهرستان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و مقاله نویسی با موضوع انقلاب و دهه فجر، توزیع اقلام فرهنگی دهه فجر، آذین‌بندی، طراحی و توزیع بروشور«فجرانقلاب» و برگزاری محافل انس با قرآن‌کریم در سطح مساجد شهری و روستایی را از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی کرج در دهه فجر عنوان کرد.

captcha