کلنگ‌زنی احداث مدرسه خیّرساز روستای فنوش‌آباد ابهر
کد خبر: 3689191
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
در پنجمین روز از دهه مبارک فجر محقق شد:

کلنگ‌زنی احداث مدرسه خیّرساز روستای فنوش‌آباد ابهر

گروه اجتماعی: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر مراسم کلنگ‌زنی احداث مدرسه 8 کلاسه خيّرساز روستای فنوش‌آباد ابهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، دیروز دوشنبه 16 بهمن‌ماه و در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، طی مراسمی کلنگ احداث مدرسه 8 کلاسه خیّرساز روستای فنوش‌آباد ابهر به زمین زده شد.
در این مراسم علی حیدری، فرماندار شهرستان ابهر بر لزوم نهادينه‌کردن فرهنگ مدرسه‌سازی و مدرسه‌ياری در جامعه به عنوان یک امر خدا پسندانه و ماندگار اشاره کرد و گفت: دولت در طی چند سال گذشته اقدامات خوبی در روستاها انجام داده و به امید پروردگار متعال این روند با مشارکت و همراهی روستاییان با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت.
فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به این که برترین عبادات نزد خداوند متعال خدمت به خلق است، تصریح کرد: حمایت از آموزش و پرورش موجب ارتقاء علمی و پیشرفت فردی و اجتماعی شهروندان می‌شود و نقش خیرین در این زمینه بسیار مهم و تاثیرگذار است.
 کلنگ‌زنی ساخت مدرسه خیّرساز روستای فنوش‌آباد ابهر
در ادامه موسی رضایی، مدير آموزش و پرورش شهرستان ابهر اظهار کرد: برای ساخت و نوسازی مدارس نیازمند حمایت بیشتر خیرین هستیم تا بتوانیم با سرعت بیشتری کلاس‌های تخریبی را بازسازی و نوسازی کنیم.
رضایی با بیان این که تاکنون نزدیک به یک میلیارد ریال توسط اهالی خیر روستا جهت احداث این مدرسه جمع‌آوری شده است افزود: اینگونه اعمال خیر، توشه ماندگاری برای همه خيرين روستا و نويد بخش آينده‌ای درخشان برای فرزندان و دانش آموزان اين منطقه خواهد بود.
  مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر تاکید کرد: این مدرسه 8 کلاسه در زمینی به مساحت 500 متر مربع و با هزارو 200 متر مربع زیربنا، در 3 طبقه با مشارکت اهالی خیر روستا احداث خواهد شد.
captcha