برگزاری گفتمان دینی دانش‌آموزی در صحنه
کد خبر: 3692418
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

برگزاری گفتمان دینی دانش‌آموزی در صحنه

گروه معارف- گفتمان دینی دانش‌آموزی با موضوع حجاب و فضای مجازی در دبیرستان شهدای شهرستان صحنه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، صبح امروز گفتمان دینی دانش‌آموزی با موضوع حجاب و فضای مجازی در دبیرستان شهدای شهرستان صحنه برگزار شد.
در این برنامه حجت‌الاسلام بهمنی، مدیر حوزه علمیه برادران شهر صحنه با اشاره به استفاده از فضای مجازی در ترویج و توسعه گفتمان حجاب و عفاف بر استفاده از فرصت‌های فضای مجازی در ترویج و توسعه گفتمان‌های اصیل مانند حجاب و عفاف تأکید کرد.
وی افزود: می‌توانیم از این فضا به صورت مثبت و ترویجی استفاده کنیم و با تمرکز بر این فضا موضوعی مانند حجاب را ترویج دهیم.
حجت‌الاسلام بهمنی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که می‌تواند امنیت روانی جامعه برهم بزند عدم رعایت حجاب است که می‌تواند مشکلات متعددی را در جامعه پدید آورد.
وی اظهار کرد: با افزایش سواد رسانه‌ای حیا و عفاف را در فضای مجازی می‌توان توسعه و ترویج داد.
مدیر حوزه علمیه برادران شهر صحنه تصریح کرد: عده‌ای بر این باورند که اگر ما حجاب را در جامعه رعایت نکنیم هیچ اشکالی ندارند اما این امر مثل این است که شما دست فردی را روی بخاری بگذارید و به او بگویید مواظب باشد دستش نسوزد و این از نظر عقلی امکانپذیر نیست.
حجت‌الاسلام بهمنی اظهار کرد: عدم رعایت حجاب مثل آتشی است که ذهن هر بیننده‌ای را می‌سوزاند و آن‌ها را به ورطه گناه می‌کشاند و این امر باعث می‌شود جامعه‌ای به نابودی کشیده شود.

انتهای پیام/

captcha