برگزاری ۱۰۰ گفتمان دانش‌آموزی در سنندج
کد خبر: 3693969
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

برگزاری ۱۰۰ گفتمان دانش‌آموزی در سنندج

گروه اجتماعی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از برگزاری ۱۰۰ گفتمان دانش‌آموزی در سال تحصیلی جاری در شهرستان سنندج خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از برگزاری ۱۰۰ گفتمان دانش‌آموزی در ۲۰ مدرسه در نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهرستان سنندج تا پایان سال تحصیلی جاری خبر داد.
وی افزود: در برگزاری گفتمان‌های دانش‌آموزی، اساتید و روحانیون استان کردستان با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج همکاری دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج عنوان کرد: اجرای گفتمان‌های دانش‌آموزی از سوی اداره تبلیغات اسلامی به ‌عنوان موفق‌ترین طرح در نوع خود و یک تعامل و ارتباط دوسویه میان مربی و مخاطب آن هم در فضایی آرام و صمیمانه است که با بهره‌گیری از اساتید مجرب و کارآمد، با تعمق‌بخشی به معرفت دینی جوانان باعث تجهیز جبهه فرهنگی انقلاب در مقابله با جبهه معارض می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰۰گفتمان دانش‌آموزی در شهرستان سنندج برگزار شد، عنوان کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی در سطح مدارس مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفته است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج هدف از برگزاری این گفتمان‌ها را اطلاع‌‌رسانی و آگاه‌سازی مردم به‌ویژه نسل جوان و ایجاد فرصت پرسش و پاسخ بین مخاطبان برای رفع شبهات عنوان کرد.
انتهای پیام

captcha