برگزاری گفتمان‎های دینی مهم‌ترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان
کد خبر: 3695307
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷

برگزاری گفتمان‎های دینی مهم‌ترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان

گروه فرهنگی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزاری گفتمان‎های دینی را مهم‌ترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و گفت: تا کنون 600 گفتمان دینی در مدارس و دانشگاه‌های استان اجرای شده است.

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی در گفت وگو با ایکنا از البرز بابیان اینکه اجرای گفتمان‌های دینی نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند، اظهار کرد: گفتمان‌های دینی که نوعی گفتمان چهره به چهره محسوب می‌شود یکی از راهکارهای اثرگذار انتقال مفاهیم و شعائر دینی به آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان است.
مسعودی با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی البرز با همکاری روحانیون مستقر و مبلغین اعزامی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۰۰ گفتمان دینی با موضوعات اثرگذار فرهنگی را در سطح مساجد، مدارس و دانشگاه‌های استان اجرا کرده است، گفت: اجرای گفتمان‌های دینی نقش مهم و اثرگذاری در کاهش معضلات اجتماعی دارند.
وی به آسیب‌های فضای مجازی نیز اشاره کرد و افزود: دشمن تلاش می‌کند تا باکم رنگ کردن ارزش‌ها و شعائر دینی در جوامع در حال رشد و با ترویج بی بندباری و فساد، جوانان را از حرکت به‌سوی پیشرفت و تعالی در همه زمینه‌ها بازدارد و برای رسیدن به این هدف شوم از فضای مجازی بهره می‌گیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تأکید کرد: تبلیغات اسلامی البرز برگزاری گفتمان دینی در حوزه رسانه و فضای مجازی را به‌عنوان راهبردی مهم در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در دستور کار خود داده است.
این مسئول ابرازکرد: همچنین تبلیغات اسلامی استان البرز بسیاری از گفتمان‌های دینی به‌ویژه در حوزه عفاف و حجاب، اعتیاد و غیره را با همکاری روحانیون مستقر برگزار می‌کند.
انتهای پیام./

captcha