۱۵۰ گفتمان دینی در بیجار برگزار می‌شود
کد خبر: 3715898
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

۱۵۰ گفتمان دینی در بیجار برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: 150 گفتمان دینی همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح مساجد شهر و روستای بیجار برگزار می‌شود.

۱۵۰ گفتمان دینی در بیجار برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و در راستای اشاعه فرهنگ دینی اسلامی در جامعه بیش از ۱۵۰ گفتمان دینی در سطح مساجد شهر و روستای بیجار برگزار می‌شود.
وی به موضوعات این گفتمان ها اشاره کرد و افزود: ازدواج آسان،آموزش نحوه قناعت از دیدگاه اسلام، تربیت دینی کودک و آسیب‌شناسی موبایل و ماهواره از مهم‌ترین موضوعات این گفتمان‌هاست.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب در راستای ارتقا فرهنگ دینی دانست و بیان کرد: ارتقای فرهنگ دینی در جامعه و تلاش در راستای جذب جوانان و نوجوانان به فرهنگ غنی اسلامی مهم‌ترین راه مقابله با عمق دسیسه‌های دشمنان است.
وی با تأکید برتقویت ارزش‌های دینی در جامعه ادامه داد: آنچه در این ماه می‌تواند در تقویت باورها و اعتقادات ما مؤثر واقع شود شب زنده‌داری و مأنوس شدن با قرآن است.
حجت الاسلام مختاری‌نیا از برگزاری کارگاه آموزش تخصصی مبلغان و مبلغات با موضوع شیوه‌های نوین تبلیغی به مناسبت ماه مبارک رمضان در بیجار خبر داد و بیان کرد: این کارگاه با سخنرانی حجت‌الاسلام بیاتی از اساتید برجسته استان قم در مجتمع فرهنگی نور تبلیغات اسلامی بیجار برگزار شد.
وی یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و گفتمان‌های دینی فرصتی مناسب برای ترویج آموزه‌های دینی و پاسخگوی به سوالات و شبهات افراد و بالاخص قشر جوان است.
انتهای پیام

captcha