کلنگ بازسازی امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان بر زمین می‌خورد
کد خبر: 3729810
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
همزمان با دهه کرامت؛

کلنگ بازسازی امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان بر زمین می‌خورد

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به برنامه طرح توسعه امامزاده‌ها گفت: در دهه کرامت بازسازی امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان آغاز می‌شود.

کلنگ بازسازی امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان بر زمین می‌خورد
حجت‌الاسلام سید موسی موسوی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: برای دهه کرامت و روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است که این برنامه‌ها در امامزاده‌های شاخص استان زنجان برگزار می‌شود.
 
وی بیان کرد: همایش محوری، ویژه تجلیل از امامزدگان در امامزاده سید یعقوب(ع) صائین‌قلعه برگزار می‌شود که برنامه‌های فرهنگی با دعوت از سخنرانان مطرح کشوری برای این همایش در حال آماده‌سازی است.
 
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به برنامه غبارروبی امامزاده‌ها اشاره کرد و گفت: این مراسم فردا ساعت 8 صبح به شکل ویژه در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان انجام می‌شود.
 
این مسئول با اشاره به طرح توسعه امامزادگان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که امامزاده‌ها باید به قطب فرهنگی کشور تبدیل شوند که در این راستا در دهه کرامت کلنگ بازسازی آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان بر زمین می‌خورد.
 
موسوی به حضور مبلغان در امامزاده‌های شاخص اشاره کرد و افزود: این مبلغان نسبت به مشاوره خانواده، تحصیلی، تربیت فرزند، سبک زندگی اسلامی، رفع سئوالات و شبهات دینی و سایر موارد اقدام می‌کنند.
 
وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های متعدد در امامزاده‌ها عنوان کرد: در دهه کرامت بنرهای مخصوصی در امامزاده‌ها نصب می‌شود و گروه‌های سرود و تواشیح نیز پیش‌بینی شده است.
 
انتهای پیام
captcha