افزایش شاخص‌های حوزه فرهنگ دینی در صحنه
کد خبر: 3734352
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

افزایش شاخص‌های حوزه فرهنگ دینی در صحنه

گروه معارف- شاخص‌های حوزه فرهنگ دینی صحنه افزایش 10 درصدی در این شهرستان داشته است.

افزایش شاخص‌های حوزه فرهنگ دینی در صحنه

حجت‌الاسلام سیف‌الله سبزی، رئیس تبلیغات اسلامی صحنه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: مهم‌ترین شاخص عملکرد این اداره ارتقاء سطح کمی و کیفی برنامه‌ها و طرح‌های مختلف انجام شده در حوزه‌های فرهنگی، قرآنی و مذهبی است.
وی افزود: در این راستا افزایش 10 درصدی در اعزام مبلغین و افزایش آمار روحانیون مستقر به 18 نفر و شناسایی مبلغان بومی و همکاری با روحانیون طرح هجرت و حوزه‌های علمیه بوده است.
رئیس تبلیغات اسلامی صحنه تصریح کرد: در حوزه تشکل‌های دینی علاوه بر افزایش 10 درصدی آمار هیئت‌های مذهبی، ثبت تمامی هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی و حمایت مالی از شورای هیئت‌های مذهبی از مهم‌ترین این فعالیت‌ها بوده است.
حجت‌الاسلام سبزی اظهار کرد: افزایش 10 درصدی روستاهای متقاضی احداث مسجد و خانه عالم نسبت به سال 96 از مهمترین فعالیت‌های عمرانی تبلیغات اسلامی شهر صحنه بوده است و در این راستا خواستار اختصاص هزینه‌های مالی لازم به این امر هستیم.
وی گفت: در شهرستان صحنه 16 خانه عالم ساخته شده که ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ دینی در مناطق روستایی است.
رئیس تبلیغات اسلامی صحنه تصریح کرد: در حوزه فرهنگی نیز شناسایی استادان گفتمان‌های دینی در مناطق شهری و روستایی با موضوعات سبک زندگی ایرانی و اسلامی و تحکیم خانواده و افزایش حاضران در کلاس‌های طرح تابستانی شهر و روستا به تعداد 270 نفر و حضور در اماکن آموزشی و دانشگاهی و شناسایی فعالان این کلاس‌ها از مهم‌ترین اقدامات انجام شده بوده است.
انتهای پیام

captcha