برگزاری ۳۰ گفتمان دینی در پایگاه‌های اوقات فراغت کرمانشاه
کد خبر: 3735643
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

برگزاری ۳۰ گفتمان دینی در پایگاه‌های اوقات فراغت کرمانشاه

گروه اجتماعی - امیری از اجرای ۳۰ جلسه گفتمان دینی در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی شهر کرمانشاه خبر داد.

برگزاری 30 گفتمان دینی در پایگاه‌های اوقات فراغت کرمانشاه

سیروس امیری، کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: 30 گفتمان دینی توسط روحانیون مستقر در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی شهر کرمانشاه برگزار شده است.
وی افزود: از منظر دین اسلام گذراندن مطلوب اوقات فراغت اهمیت فراوان دارد و به تمام جنبه‌ها و امور زندگی انسان‌ها توجه دارد.
امیری تصریح کرد: حدیث قدسی تقسیم شبانه‌روز به سه زمان کار، عبادت خانواده و تفریح بیانگر اهمیت برنامه‌ریزی و لزوم اختصاص قسمتی از شبانه‌روز به خانواده و تفریحات سالم و سازنده است.
کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از جمله موضوعات مهم گفتمان‌های دینی در پایگاه‌های اوقات فراغت را عفاف و حجاب، مهارت‌های زندگی، تحکیم بنیاد خانواده و آسیب‌های اجتماعی ویژه جوانان و نوجوانان دانست.
وی گفت: اوقات فراغت در ساختار جامعه و فرهنگ نیز تأثیرگذار است و به مرور زمان موجب تغییرات اجتماعی می‌شود به این دلیل با برنامه‌ریزی صحیح، حساب شده و مناسب برای اوقات فراغت به توسعه فکری، معنوی و اجتماعی خواهیم رسید.
امیری اظهار کرد: مسئله اوقات فراغت دارای جایگاهی خاص است چراکه در اهمیت رشد فکری جوانان تأثیرگذار خواهد بود.
کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: در فرهنگ و اندیشه اسلامی اوقات فراغت با روزمرگی سر سازگاری ندارد.
امیری در پایان تصریح کرد: واژه فراغت با مفهوم فرصت مجدد براى تلاش و کوشش بى پایان زندگى عجین است.
انتهای پیام

captcha