صداقت یکی از مهم‌ترین مولفه‌های روابط‌ عمومی‌ها است
کد خبر: 3747137
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

صداقت یکی از مهم‌ترین مولفه‌های روابط‌ عمومی‌ها است

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: صداقت یکی از مهمترین مولفه‌های یک روابط عمومی است چرا که باید هم از بزرگ نمایی و هم از کوچک نمایی پرهیز کنند.

بصیرت عاشورایی نیاز امروز جامعه در جهت تشخص نفاق و توطئه دشمنان است

به گزارش ایکنا از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد صبح امروز در هشتمین گردهمایی مدیران روابط عمومی های استان که به میزبانی این اداره کل در اردوگاه امام جعفر صادق (ع) روستای منشاد برگزار شد، اظهار کرد: امام حسین (ع) از اصحاب خود به عنوان بهترین اصحاب می کند چون آنها با بصیرت در مقابل نفاق ایستادند و مبارزه کردند.
وی افزود: در شرایط کنونی جامعه نیز بصیرت عاشورایی مهمترین نیاز جهت تشخیص نفاق ها و مقابله با توطئه های دشمنان است.
حجت الاسلام حسینی کوهستانی با بیان اینکه امام حسین (ع) رهبر آزداگان جهان است گفت: بین آزادگی و آزادیخواهی تفاوت بسیار وجود دارد، آن که آزاده است معتقد به آزادی است ولی آنکه فقط به دنبال آزادی است ممکن است در بند باشد.
وی از شهید حججی به عنوان الگویی از آزادگی در عصر حاضر یاد کرد و افزود: آن شهید والا مقام بان آنکه در کاملا در بند بود اما در مقابل دشمنان آزادگی خود را حفظ کرد.
حجت الاسلام حسینی کوهستانی با بیان اینکه خداوند متعال هم می فرماید که من شما را آزاده خلق کرده ام گفت: آزاده کسی است که قید و بند دشمنان را در بدترین حالا هم نمی پذیرد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: الحمدالله ملت ما از اول انقلاب تاکنون علیرغم تمام توطئه و سلب آزادی ها اما همواره آزادگی خود را حفظ کرده است.
وی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) در حدیثی می فرمایند: بشتابید در رسیدن به مکارم اخلاقی و سرعت بگیرد در استفاده از فرصت ها گفت: در زندگی ما فرصت های بسیاری به وجود می اید که باید نسبت به آن ها هوشیار باشیم و از آن در جهت رسیدن به اهداف عالیه آفرینش بهره ببریم.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه روابط عمومی در ادارت و دستگاه های اجرایی گفت: روابط عمومی پیشانی یک اداره است و صداقت یکی از مهمترین مولفه های یک روابط عمومی است چرا که باید هم از بزرگ نمایی و هم از کوچک نمایی پرهیز کنند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: پرهیز از نگاه ها و سلایق شخصی و جناحی در کار روابط عمومی، خوش برخورد بودن و داشتن روحیه تعامل از دیگر شاخصه های روابط عمومی است.
وی در پایان گزارشی از فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی در طول سال های پس از انقلاب ارائه کرد.

انتهای پیام

captcha