کلینیک تخصصی کسب و کارهای نوپا با تمرکز بر بازار جهان اسلام تشکیل می‌شود
کد خبر: 3750407
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

کلینیک تخصصی کسب و کارهای نوپا با تمرکز بر بازار جهان اسلام تشکیل می‌شود

گروه اجتماعی - کارشناس ارشد مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی گفت: یکی از برنامه‌های مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی، تشکیل کریدور و کلینیک تخصصی کسب و کارهای نوپا با تمرکز بر بازار جهان اسلام است که در برگیرنده برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای خواهند بود.

کلینیک تخصصی کسب و کارهای نوپا با تمرکز بر بازار جهان اسلام تشکیل می‌شود

مصطفی حسین‌پور، در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی وابسته به جهاددانشگاهی، به دنبال تجاری‌سازی فناوری‌ها و هنرهای مرتبط با قرآن کریم و دیگر محصولات مرتبط با جهان اسلام است.
وی افزود: یکی از زیرمجموعه‌های مرکز رشد واحدهای فناورهنرهای قرآنی، سلسله رویدادهای طلوع برکت است که رویدادهای استارتاپ قرآنی را برگزار می‌کند.
حسین‌پور بیان کرد: یکی از اقداماتی که ما در این مجموعه پیگیر بوده‌ایم این است که در جامعه نهادینه کنیم پروژه‌ها و کارهای فرهنگی، قرآنی و اسلامی می‌تواند تنها متکی به بودجه‌های دولتی نباشد و برپایه و از طریق شرکت‌های نوپا نیز پیگیری و اجرا شوند که از قبل آن محصولاتی مطابق با جوامع اسلامی تولید شود که بعضا این محصولات به لحاظ اقتصادی می‌تواند، حدود شش تریلیون گردش مالی داشته باشد که نمونه‌های برجسته آن اجرای پروژه‌هایی در زمینه غذای حلال، پوشاک اسلامی، گردشگری اسلامی، تولید دارو و ... است.
کارشناس ارشد مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی ادامه داد: سازمان فعالیت‌های قرآنی جهاد دانشگاهی و خبرگزاری ایکنا به‌نوعی پشتوانه این مرکز بوده‌اند.
وی افزود: یکی از برنامه‌های مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی، تشکیل کریدور و کلینیک تخصصی کسب و کارهای نوپا با تمرکز بر بازار جهان اسلام است که در برگیرنده برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره ای خواهند بود و دیگر اینکه پل ارتباطی ما با کشورهایی می‌باشد که در این حوزه فعالیت‌ می‌کنند.
وی با اشاره به حضور مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی در نمایشگاه تکنولوژی، استارتاپ، وب و اپلیکشن اصفهان گفت: یکی از اهداف ما از شرکت در این نمایشگاه، جذب سرمایه‌گذار و ارتباط با بخش‌های اکوسیستم کارآفرینی و تکنولوژی‌محور و هنرمحور در استان اصفهان است، زیرا اصفهان در زمینه صنایع دستی و تکنولوژی از طرفیت‌های خوبی برخوردار است.
انتهای پیام

captcha