گفتمان‌های دینی در ۱۱۰ مدرسه سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 3751492
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

گفتمان‌های دینی در ۱۱۰ مدرسه سمنان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری گفتمان دینی در ۱۱۰ مدرسه این استان خبر داد و گفت: این گفتمان‌ها با همکاری اداره‌کل آموزش‌ و پرورش‌ برگزار می‌شود.

گفتمان های دینی در 110 مدرسه سمنان برگزار می شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان امروز، 8 مهرماه در جمع خبرنگاران به تبیین برنامه گفتمان‌های دینی دانش‌آموزان در سطح استان سمنان طی سال تحصیلی جدید، پرداخت و افزود: سلسله گفتمان‌های دینی تبلیغات اسلامی با موضوعاتی مانند حجاب و عفاف، شعار سال، فضای مجازی، بصیرت افزایی، اعتیاد، معضلات اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، مهدویت و... در ۱۱۰ مدرسه سراسر استان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این گفتمان‌ها در مراحل مختلف و در مدارس شهری و روستایی برگزار خواهد شد، گفت: این گفتمان‌ها از پایه ششم تا دوازدهم متوسطه و با اولویت پایه‌های تحصیلی پایانی برگزار خواهد شد.

روحانی‌نژاد ارتقای فرهنگی، دینی و علمی دانش آموزان را از اهداف برگزاری این گفتمان‌ها برشمرد و گفت: در این گفتمان‌ها دانش‌آموزان با مسائلی مانند دوری از معضلات اجتماعی مانند اعتیاد و سایر موارد ضروری مانند حجاب و عفاف، مدیریت فضای مجازی و سبک زندگی اسلامی آشنا می‌شوند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر اعزام  روحانی و مبلغ بومی و غیربومی به ۱۱۰ مدرسه استان سمنان طی سال تحصیلی جدید، یاداور شد: در انتخاب این مبلغان سعی شده تا کمترین فاصله سنی بین دانش‌آموزان و مدرس گفتمان رعایت شود تا نوجوانان و جوانان بتوانند ارتباط بهتری را برقرار کنند.

انتهای پیام

captcha