رفع شبهات دانش‌آموزان با طرح گفتمان دینی
کد خبر: 3759489
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

رفع شبهات دانش‌آموزان با طرح گفتمان دینی

کانون خبرنگاران نبأ _ جلسه هماهنگی گفتمان دینی اداره تبلیغات اسلامی با آموزش و پرورش رباط کریم به‌منظور نیازسنجی و اولویت‌بندی موضوعات برگزار شد.

رفع شبهات دانش‌آموزان با طرح گفتمان دینی

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ منوچهر جلیلی، دبیر اجرایی گفتمان دینی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، گفت: جلسه هماهنگی گفتمان دینی به‌منظور نیازسنجی و اولویت‌بندی موضوعات با حضور حجج اسلام تولائی، رئیس و هدایتی، کارشناس فرهنگی این اداره و حمادی، کارشناس مسئول فرهنگی آموزش و پرورش این شهرستان، برگزار شد.
در این جلسه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تولائی، از همکاری بسیار خوب در اجرای گفتمان‌های دینی در مدارس از مسئولان ذی‌ربط به‌ویژه مدیران آموزشگاه‌ها تقدیر و تشکر کرد.
وی، افزود: هدف سازمان از برگزاری گفتمان دینی در مدارس، ارتقای سطح آموزه‌های دینی و رفع شبهات از دانش‌آموزان است.
این مسئول، ادامه داد: امسال نیز در همین راستا برنامه‌ریزی خوبی انجام شود تا حداکثر بهره و استفاده از وقت اساتید و دانش‌آموزان برده شود.
در ادامه، حمادی، از توجه ویژه اداره تبلیغات اسلامی به قشر دانش‌آموزی چه در غنی‌سازی اوقات فراغت در تابستان و چه در برگزاری گفتمان‌های دینی تشکر و قدردانی کرد.
کارشناس مسئول فرهنگی آموزش و پرورش، اظهار کرد: در نظر سنجی به عمل آمده از مدیران مدارس و دانش‌آموزان، نشان از استقبال و تداوم این طرح بوده و این حاکی از موفقیت برگزاری گفتمان دینی در مدارس است.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha