برگزاری گفتمان دینی «اعتقادات، شبهات معاد و عدالت» در اسفراین
کد خبر: 3762957
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

برگزاری گفتمان دینی «اعتقادات، شبهات معاد و عدالت» در اسفراین

گروه معارف - گفتمان دینی «اعتقادات، شبهات معاد و عدالت» «جایگاه خانواده و تکریم والدین» در شهرستان اسفراین برگزار شد.

برگزاری گفتمان دینی« اعتقادات، شبهات معاد و عدالت» در اسفراین

به گزارش ایکنا از خراسان‌ شمالی، ابوالقاسم عوامی، مشاور خانواده و دکترای روانشناسی و تربیتی صبح امروز، 20 آبان ماه در این گفتمان دینی اظهار کرد: یکی از بهترین راه‌های سست کردن عقاید و سرمایه‌های اصلی، ایجاد شبهه و دیگری رواج و گسترش خرافاتی مانند خواب نامه‌ها است که توسط معاندین طراحی و توسط افراد کم سواد، ساده و سست ایمان اجرا شده و گسترش پیدا می‌کند.
وی با اشاره به برخی از شبهات اعتقادی که دشمنان اسلام برای رخنه در اعتقادات پاک جوانان طراحی کرده اند، گفت: صراط مستقیم تنها راه حقیقی نیل انسان به سعادت واقعی است.
عوامی با اشاره به شبهات فکری و اعتقاد، افزود: شبهات فکری شامل مشکل فکری اعم ازعلمی، دینی، اجتماعی و اعتقادی بوده و دامنه وسیعی دارد اما بحث شبهات اعتقادی از تفسیرهای ناموزون سرچشمه می‌گیرد و ما دین را طوری معنا می‌کنیم، درصورتی که حقیقیت چیز دیگری است.
وی بیان کرد: در زمینه مسائل اعتقادی انسان باید در مرحله‌ی اول ایمان و بعد ازآن به اطمینان و یقین کامل دست پیدا کند، چون اگراعتقادات همراه با ایمان به آن نباشد فرصت طلبان به راحتی می‌توانند با ایجاد شبهه انسان را به انحراف بکشانند.
گفتنی است با حضور این استاد روانشناسی دو گفتمان با موضوعات جایگاه خانواده و تکریم والدین و عفاف و حجاب در شهرستان اسفراین برگزارشد.
انتهای پیام.

captcha