قرائت روزانه قرآن و انفاق؛ لازمه گشایش در زندگی
کد خبر: 3764943
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
نماینده ملایر در مجلس:

قرائت روزانه قرآن و انفاق؛ لازمه گشایش در زندگی

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین آزادی‌خواه قرائت روزانه قرآن کریم و انفاق در راه خدا را لازمه گشایش در زندگی و حل مشکلات دانست.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین آزادی‌خواه، نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن پیوند آسمانی پیامبر اسلام(ص) و حضرت خدیجه(س) در شهر سامن، تحکیم بنیان خانواده را زمینه‌ای برای رشد و توسعه دانست و گفت: اگر بخواهیم در دنیا کشوری نمونه باشیم و مبتنی بر سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ حرکت کنیم، باید از خانواده شروع کنیم.
عضو ارشد فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از دل خانواده شهدای هسته‌ای، مدافع حرم و ۲۲۰ هزار شهید حافظ میهن اسلامی، جوانان، ورزشکاران و نخبگان علمی تربیت می‌شوند، مقام معظم رهبری را نیز گوهر نایابی دانست که دنیا را متحول و آمریکا و اسرائیل را آشفته کرده است.
وی دوام و قوام خانواده را یکی از منویات مقام معظم رهبری و آموزش را یکی از ضرورت‌های کنونی برای حفظ خانواده و پیشگیری از طلاق دانست و اظهار کرد: مطالعه کتاب مفاتیح‌الحیات آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی را برای شاد زیستن، خوب زیستن و معنوی زندگی کردن به همگان توصیه می‌شود؛ این کتاب که مبتنی با روایات و آیات قرآنی است، مسیر زندگی انسان‌ها را عوض می‌کند.
آزادی‌خواه خواستار دوری خانواده‌ها از جدال و جر و بحث‌های بیهوده شد و قرائت روزانه قرآن کریم و انفاق در راه خدا را لازمه گشایش در زندگی و حل مشکلات دانست و تأکید کرد: تحریم‌های آمریکا علیه ایران هیچ اثری ندارد و حتما آینده کشور روشن است.
امیر فرمایی
انتهای پیام

captcha