برگزاری ۳۰۰ گفتمان دینی با رویکرد «حمایت از کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی»
کد خبر: 3766251
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴
در آذربایجان غربی؛

برگزاری ۳۰۰ گفتمان دینی با رویکرد «حمایت از کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی»

گروه فعالیت‌های قرآنی-معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، از برگزاری ۳۰۰ گفتمان دینی تا پایان امسال در سطح مدارس و دانشگاه‌های این استان خبر داد و گفت: این گفتمان‌ها با رویکرد «حمایت از کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی» برگزار خواهند شد.

برگزاری ۳۰۰ گفتمان دینی با رویکرد «حمایت از کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی» در آذربایجان‌غربی

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، بابیان اینکه تا پایان سال جاری 300 گفتمان دینی در استان برگزار می شود، افزود: از این تعداد 230 گفتمان دینی در مدارس و مابقی در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این گفتمان‌های دینی از اواسط آبان شروع ‌شده و تا پایان سال با همکاری آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بابیان اینکه در هرکدام از این گفتمان‌های دینی ۵۰ نفر شرکت خواهند داشت، تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی، سواد رسانه‌ای، حمایت از کالای ایرانی، دین و زندگی، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی از موضوعات مهم این گفتمان‌های دینی است.
وی خاطرنشان کرد: ازجمله فعالیت‌های فرهنگی ارزشمند و اثرگذار سازمان تبلیغات اسلامی، برگزاری گفتمان دینی در مدارس است که این مهم با همکاری ادارهٔ آموزش‌وپرورش و با استفاده از اساتید مجرب برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی بااشاره به تأثیر برگزاری گفتمان‌های دینی در رفع شبهات نسل جوان، تصریح کرد: به سبب اینکه گفتمان‌ها از یک فضای باز برای تبادل آرا و نظرات برخوردار هستند و جوانان به‌راحتی می‌توانند پاسخ سؤالات خود را در همان جلسه دریافت کنند، ازاین‌رو با استقبال مطلوبی در اجرای گفتمان‌های دینی مواجه هستیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی حضور استادان مجرب در جهت تبیین مسائل اجتماعی روز را ازجمله مؤلفه‌های توفیق برگزاری گفتمان‌های دینی بیان کرد و ادامه داد: باید از این فرصت برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی غرب استفاده کرد.
انتهای پیام

captcha