آغاز گفتمان‌های دینی میان دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3770877
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
صمدزاده خبر داد:

آغاز گفتمان‌های دینی میان دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی - مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان چهارمحال و بختیاری از آغاز سلسله مباحث گفتمان‌های دینی میان دانش‌آموزان مدارس استان خبر داد.

آغاز گفتمان‌های دینی در میان دانش‌آموزان مدارس چهارمحال و بختیاری

حسن صمدزاده، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: سلسله مباحث گفتمان‌های دینی با همکاری، مساعدت و اداره تبلیغات اسلامی استان و معاونت پرورشی تربیتی استان، با حضور بیش از ۵۰ نفر از اساتید برجسته استان و موسسه فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان قم، در سطح مدارس استان برگزار می‌شود.
وی افزود: اجرای گفتمان‌های دینی برای دانش‌آموزان، بهره‌گیری از مبلغان توانا به ویژه در مدارس و برگزاری سلسله نشست‌های دینی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه از مهم‌ترین اقداماتی است که به‌منظور ترویج فرهنگ دینی و پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزی، در این استان دنبال می‌شود.
صمدزاده بیان کرد: از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در گفتمان‌های دینی امسال، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که به موضوعات دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقش نسل چهارم انقلاب در عصر حاضر پرداخته خواهد شد.
وی همچنین پاسخ به سوالات اعتقادی، مذهبی و اجتماعی دانش‌آموزان را از مهم‌ترین اهداف این طرح دانست و یادآوری کرد: پس از پایان اجرای طرح، تمامی سوالات و مباحث ارائه شده جمع‌بندی و پس از کارشناسی؛ محتوای نیاز اکثریت دانش‌آموزان در موضوعات بیشتر مطرح شده تهیه و تدوین خواهد شد.
انتهای پیام

captcha