برگزاری 500 گفتمان دینی «انقلاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3774010
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

برگزاری 500 گفتمان دینی «انقلاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری 500 گفتمان دینی انقلاب و بیان دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در مدارس سطح استان خبر داد.

برگزاری 500 گفتمان دینی «انقلاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز، 28 آذرماه در همایش فعالان فرهنگی استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار کرد: اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، مقدس، بلند و متعالی است.
وی با اشاره به اینکه کشور و ملت ایران برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی هنوز در آغاز راه است، افزود: نظام و انقلاب به کوری چشم دشمنان مسیر خود را باصلابت و اقتدار ادامه می‌دهد و قله‌های ترقی را نیز یکی پس از دیگری خواهد پیمود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: استکبار جهانی در برابر مقاومت جانانه ملت ایران دچار شکست خواهد شد و این یکی دیگر از پیام‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
آیت‌الله ملک‌حسینی بیان کرد: مقایسه وضعیت کشور پس از انقلاب با دوران قبل از آن روش دیگری برای بیان خدمات نظام و انقلاب است که باید منصفانه و دقیق باشد.
وی عنوان کرد: جشن‌های 40 سالگی انقلاب باید متمایزتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در سطح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شوند.
همچنین، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز برگزاری 500 گفتمان دینی در مدارس مقطع متوسطه دوم این استان با موضوع انقلاب و بیان دستاوردهای 40 ساله آن با حضور روحانیان اعزامی از قم را از برنامه‌های در دست اقدام ذکر کرد.
وی همایش‌های توجیهی ویژه مربیان امور تربیتی و پرورشی در تبیین خدمات و دستاوردهای 40 ساله نظام و انقلاب را از دیگر این برنامه‌ها برشمرد و تصریح کرد: کتاب عملکرد تبلیغات اسلامی در 40 سال گذشته به‌زودی چاپ می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد درادامه بیانات خویش، توزیع 5 هزار پوستر و سی‌دی با موضوع حماسه 9 دی و شعارهای مربوط به آن را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده اعلام کرد.
انتهای پیام

captcha