تلاش برای تجاری‌سازی ایده‌های قرآنی دانشجویان
کد خبر: 3778057
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
معاون مرکز قرآن و عترت دانشگاه علمی‌ - کاربردی عنوان کرد:

تلاش برای تجاری‌سازی ایده‌های قرآنی دانشجویان

گروه اقتصاد ــ محمدزاده اظهار کرد: هدف ما این است بتوانیم دانشجویانی که در حوزه هنرهای قرآنی، دارای توانمندی‌هایی هستند را به سمت تولید ایده‌های قرآنی و تجاری‌سازی این ایده‌ها هدایت کنیم.

تلاش برای تجاری‌سازی ایده‌های قرآنی دانشجویان

رويداد یک روزه استارت‌آپی اسلامی – قرآنی «طلوع برکت» صبح امروز چهارشنبه 12 دی‌ماه، با همکاری مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی در دانشگاه جامع علمی کاربردی و مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد استان اراک آغاز شده است.

جواد محمدزاده‌وحدتی، معاون قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی – کاربردی، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره این این رویداد گفت: رویداد طلوع برکت، یک همکاری مشترک بین مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی و مرکز فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی – کاربردی است.
وی ادامه داد: هدف ما این است که ان‌شاء‌الله بتوانیم دانشجویانی که در حوزه هنرهای قرآنی، دارای توانمندی‌هایی هستند را به سمت تولید ایده‌های قرآنی و تجاری‌سازی این ایده‌ها هدایت کنیم.
محمدزاده یادآور شد: چنین اقدامی که صورت گرفته، حرکت بسیار خوبی است و همکاران عزیز در جهاد دانشگاهی در چند سال اخیر در این زمینه زحمات بسیاری کشیده‌اند و تعداد زیادی از این کارگاه‌ها برگزار شده است و امسال برای اولین بار در واحد فرهنگ و هنر استان مرکزی، این رویداد استارت‌آپی را برگزار کردیم تا ان‌شاء‌الله طلیعه‌ای برای اینگونه از فعالیت‌ها باشد.
معاون قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی – کاربردی در پایان بیان کرد: ما با مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی، پروژه‌های مشترک دیگری هم داریم و برنامه بعدی ما در هفته دوم بهمن‌ماه در اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha