گفتمان‌های انقلاب با حضور نخبگان بین‌المللی در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3778908
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

گفتمان‌های انقلاب با حضور نخبگان بین‌المللی در همدان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: برگزاری گفتمان‌های انقلاب اسلامی با حضور نخبگان بین‌المللی در سطح مراکز علمی، مساجد و مراکز جمعیتی تا پایان سال از برنامه‌های این مجموعه است.

برگزاری گفتمان‌های انقلاب با حضور نخبگان بین‌المللی در همدان

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام داود عباسی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان همدان امروز، 16 دی‌ماه در جلسه کارگروه تشکل‌های دینی و مردم‌نهاد ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: محتوایی با موضوع مبانی انقلاب و دستاورد‌های آن جمع آوری شده که در اختیار شبکه بزرگ تبلیغ قرار خواهد گرفت.
وی افزود: 300 راوی انقلاب اسلامی همزمان با ایام‌الله دهه فجر، به تبیین مبانی انقلاب و دستاورد‌های آن در سطح استان خواهند پرداخت، همچنین برگزاری گفتمان‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، طلاب از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.
‌عباسی اضافه کرد: طراحی برنامه‌های دهه فجر توسط کمیته‌های فرهنگی روستایی دارای روحانی طرح مستقر و هجرت و برگزاری گفتمان‌های انقلاب اسلامی با حضور نخبگان بین‌المللی در سطح مراکز علمی، مساجد و مراکز جمعیتی تا پایان سال از دیگر برنامه‌های این مجموعه است.
معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان از برگزاری عصر شعر فجر فاطمی، اعزام بیش از هزار مبلغ و مبلغه به اقصی نقاط استان و برگزاری برنامه‌های متنوع و مختلف توسط کانون‌های فرهنگی و هنری، هیئات، مداحان و ... همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
وی اظهار کرد: گردهمایی بزرگ شبکه 12 هزار نفری تبلیغ استان در روز 26 دی ماه در محل حسینیه امام(ره) و با حضور سخنرانان مطرح کشوری از دیگر برنامه‌های این ایام است.
انتهای پیام

captcha