۴۰ گفتمان دینی در مدارس قروه برگزار می‌شود
کد خبر: 3785205
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
با موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی؛

۴۰ گفتمان دینی در مدارس قروه برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: ۴۰ گفتمان دینی با موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مدارس قروه برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های تبلیغات اسلامی اجرای طرح گفتمان‌های دینی در مدارس است که اداره قروه در راستای تحقق اهداف این طرح در طول ایام سال اقدام به اجرای گفتمان‌های دینی با موضوعات مختالف در سطح مدارس می‌کند.
وی با اشاره به اینکه اجرای این گفتمان با همکاری آموزش و پرورش انجام می‌شود، افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون 40 گفتمان دینی دانش‌آموزی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس قروه اجرا شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه بیان کرد: این اداره درصدد است تا اجرای گفتمان‌های دینی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی را تا پایان سال‌جاری در سطح مدارس ادامه دهد.
وی عنوان کرد: آرمان‌های انقلاب اسلامی از بزرگترین اهداف و موهبت‌های الهی است و کم توجهی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) و رهبری امام خامنه‌ای مدظله العالی از سوی هر شخصی که باشد خیانت به جامعه اسلامی است.
حجت‌الاسلام منتشلو با اشاره به اینکه آرمان‌های انقلاب اسلامی ریشه در دستورات الهی و فضائل اخلاقی دارد، اعلام کرد: مسوولان و مردم باید به گوش باشند که آرمان‌های انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده نشود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه همچنین دوام و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی را بسته به توجه آحاد و اقشار مختلف مردم به آرمان و اهداف انقلاب در جغرافیای ایران اسلامی دانست و افزود: تبیین خدمات و برکات چهار دهه انقلاب اسلامی وظیفه‌ای همگانی در راستای شکرگزاری این نعمت الهی است.
وی از مسئولان خواست برکات چهار دهه انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تشریح و تبیین کنند و آنها را با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کنند.
انتهای پیام

captcha