کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در زنجان/600 توزیع‌کننده دستگیر شدند
کد خبر: 3788623
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳

کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در زنجان/600 توزیع‌کننده دستگیر شدند

گروه اجتماعی- فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در ماه‌های گذشته خبر داد و گفت: در همین رابطه 600 توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در زنجان/600 توزیع‌کننده دستگیر شدندبه گزارش ایکنا از زنجان، سرهنگ رحیم جهانبخش 18 بهمن‌ماه در نشست خبری با بیان اینکه دهه‌فجر از زمان‌هایی است که دشمن به ‌دنبال اهداف خود است تا به نظام ضربه وارد کند، اظهار کرد: استان زنجان نیز از مناطقی است که معروف به حسینچی بودن است و اگر تروریستی به‌ دنبال کاری باشد، می‌تواند در زنجان هم اعمال خرابکاران خود را دنبال کند.
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان به افزایش هوشیاری و آگاهی مردم تأکید کرد و افزود: اگر از امنیت‌مان مراقبت نکنیم می‌تواند آسیب‌هایی را به همراه داشته باشد، به همین لحاظ مبادی ورودی استان را بیشتر مراقبت می‌کنیم و قطعا این اقدامات به امنیت‌مان می‌افزاید.
وی با بیان اینکه تاکنون هیچ فرد وابسته به داعش در زنجان دستگیر نشده است، افزود: خواسته ما از مردم این است که نسبت به اطراف خود و حرکات مشکوک حساس‌تر باشند؛ چراکه نسبت به سال‌های قبل دشمن به ‌دنبال فرصت است و شهروندان دقت‌نظر داشته باشند و موارد را حتما گزارش کنند.
جهانبخش در ادامه به موضوع رضایت‌مندی مردم از نیروی انتطامی و خواسته‌های آنان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: جلوگیری از مزاحمت‌ها، به‌ویژه مزاحمت‌های خودرویی و موتوری بیشترین انتظارات مردم از پلیس است که با برنامه‌ریزی‌های در نظر گرفته شده، هنجاربخشی معابر و تفرج‌گاه‌ها جزو برنامه‌های‌مان خواهد بود.
این مسئول مخواد مخدر را یکی از آسیب‌های مهم جامعه برشمرد و گفت: جلوگیری از عرضه مواد مخدر، کاهش تقاضا، شناسایی و جمع‌آوری معتادان متجاهر از برنامه‌های جدی نیروی انتظامی است. ورود ما در موادمخدر سخت و نرم است. با توزیع‌کنندگان و قاچاقچیان به‌شدت برخورد خواهیم کرد. بسیاری از جرائم رخ داده منشا مرتبط با موادمخدر دارد.
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان افزود: بحث دیگر که مردم از ما انتظار دارند تماس مسئولان انتطامی با مردم و ارتباط تنگاتنگ با جامعه است و قطعا چنین خواهد بود.
جهانبخش به درخواست دیگر مردم زنجان اشاره کرد و گفت: موضوع حجاب و عفاف مورد دیگری است که با عقلانیت و رعایت قانون، فضایی پیش آید که نمودهای اسلامیت و تدین در جامعه نمود پیدا کند. همچنین افزایش تصادفات موضوع دیگری است که بسیار حائز اهمیت است و معتقدیم این افزایش‌ها به هیچ‌وجه قابل قبول نیست.
فرمانده انتطامی استان زنجان در ادامه به کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان طی ماه‌های گذشته اشاره و اظهار کرد: در این رابطه ۶۰۰ نفر توزیع‌کننده دستگیر شده است.
وی به موضوع قاچاق احشام نیز اشاره کرد و گفت: قاچاق دام در ماه‌های گذشته زیاد شده و سه برابر افزایش کشف داریم. در همین رابطه آن‌هایی که مجوز ندارند دستگیر می‌شوند. همچنین در حوزه سرقت خرد، شاهد افزایش آمار هستیم و معتقدیم این افراد کسانی هستند که اغلب سرقت اولی بوده و این مورد باید مدنظر قرار گیرد.
این مسئول ادامه داد: ۶۰ درصد جرایم فضای مجازی افزایش داشته و جرایم مالی نیز با ۱۷۱ درصد بیشترین جرایم را در فصای مجازی به خود اختصاص داده است، البته ۸۹ درصد جرایم فضایی مجازی کشف شده است.
انتهای پیام
captcha