اعزام ۵ کاروان دانشجویان زنجانی به اردوهای راهیان نور
کد خبر: 3796567
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

اعزام ۵ کاروان دانشجویان زنجانی به اردوهای راهیان نور

گروه فرهنگی- مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: ۵ کاروان شامل ۶۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور دانشجویی مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

اعزام ۵ کاروان دانشجویان زنجانی به اردوهای راهیان نورعبدالکریم مرادی، مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: اعزام کاروان‌های راهیان‌نور دانشجویی از ۱۶ اسفندماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور در استان آغاز شده و روزانه یک کاروان به این مناطق اعزام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کاروان‌های راهیان دانشجویی از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: در این دوره از اردوی راهیان‌نور 600 دانشجو از دانشگاه‌های سراسری استان در دو بخش خواهران و برادران اعزام می‌شوند.
مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: از استان زنجان ۵ کاروان در بخش دانشجویی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شوند. همچنین امسال نیز همچون سنوات گذشته خادمان شهدا جهت خدمت‌رسانی به زائران در مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده‌اند که از استان زنجان نیز حضور دارند.
این مسئول یادآور شد: توقف بیشتر در یادمان‌ها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اردوی راهیان‌نور دانشجویی به‌شمار می‌آید که در این برنامه از تعداد بازدید یادمان‌ها کم و به مدت زمان حضور زائران افزوده می‌شود که هدف، استفاده بیشتر از فضای معنوی یادمان‌ها است.
مرادی خاطرنشان کرد: پس از پایان اردوهای راهیان‌نور دانشجویی، اعزام در بخش بسیج محلات آغاز خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود بیش از هزار نفر از استان در نوروز ۹۸ از بسیج اقشار مختلف از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کنند.
انتهای پیام

captcha