جشنواره «نشاط و امید» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3801814
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
به مناسبت هفته جوان؛

جشنواره «نشاط و امید» در زنجان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری جشنواره نشاط و امید خبر داد و گفت: در هفته جوان برنامه‌هایی همچون تجلیل از جوانان برتر و کرسی‌های آزاداندیشی تدارک دیده شده است.

جشنواره نشاط و امید در زنجان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، لیلا کریمی، 18 فروردین‌ماه در ستاد ساماندهی امور جوانان، اظهار کرد: برگزاری جشنواره نشاط و امید در مرکز شهرستان‌ها، تجلیل از جوانان برتر استان و شهرستان‌ها، برپایی پیاده‌راه جوانی، دیدار جوانان با مفاخر استان، نشست با جوانان موفق استان و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، در هفته جوان امسال تدارک دیده شده است.
وی ایجاد فضایی جذاب، شاد و مفرح به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و ارتقای فرهنگ مسئولیت‌پذیری را مهم خواند و گفت: نشاط، شادی و امید بین نسل جوان از طریق ترویج کارآفرینی، مشارکت، ورزش، گردشگری، امور خیریه و راه‌اندازی کمپین‌های پرنشاط، از اهداف جشنواره نشاط و امید است.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: در واقع جشنواره نشاط و امید به حساس‌سازی موضوع نشاط و شادی در جامعه و الگوسازی در زمینه نشاط و امید از طریق معرفی و تجلیل از افراد موثر در نشاط‌ آفرینی، همچنین معرفی ظرفیت‌ها و ابعاد شادی، نشاط و امید در فرهنگ ملی و تغییر نگرش جوانان منتج می‌شود.
کریمی تصریح کرد: برگزاری این جشن طی تفاهم‌نامه‌ای به یکی از سمن‌های جوانان استان واگذار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این جشنواره، جوانان 15 تا 29 ساله هستند. همچنین زمان برگزاری جشن، روز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) مصادف با 11 شعبان و شامل بخش‌هایی از جمله موسیقی، نمایش، سرود، نماهنگ شاد و مسابقه خواهد بود.
وی ادامه داد: علاوه بر این، طی هفته جوان از جوانان برتر است، تجلیل خواهد شد و تشویق و ترغیب دستگاه‌های متولی برای مشارکت در فرآیند شناسایی، انتخاب و معرفی جوانان برتر، همچنین زمینه‌سازی برای بروز ایمان، ارزش‌های متعالی و روحیه فداکاری و جهاد بین جوانان از اهداف این برنامه است.
این مسئول خاطرنشان کرد: کرسی‌های آزاداندیشی نیز در محورهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و فضای مجازی خواهد بود و دانشگاه‌های سراسری، آزاد، پیام‌نور و علمی‌کاربردی دستگاه‌های همکار برای برگزاری این برنامه هستند.
انتهای پیام
captcha