شعار مبارزه با تروریسم آمریکا فریبکارانه است
کد خبر: 3804996
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸

شعار مبارزه با تروریسم آمریکا فریبکارانه است

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه شعار مبارزه با تروریسم آمریکا فریبکارانه است، تصریح کرد: اگر این شعار آمریکا واقعی بود گروه‌های تروریستی مانند طالبان، القاعده و داعش را خلق نمی‌کرد و سپاهی که داعش را از بین برده را تروریسم نمی‌خواند.

شعار مبارزه با تروریسم آمریکا فریبکارانه استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه اظهار کرد: توسعه صادرات از راه‌های رونق تولید است و باید بدانیم منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا با جمعیت ۶۰۰ میلیون نفر بهترین گزینه برای ایران محسوب می‌شود که نیازهای این مناطق را تامین کند.
وی با اشاره به سفر نخست وزیر پاکستان به ایران و حمایت از ارتقای روابط با پاکستان بیان کرد: ایران و پاکستان اشتراکات زیادی دارند. پاکستان با ۲۰۰ میلیون جمعیت نیز یکی بهترین ظرفیت‌ها برای ایران در راستای روابط اقتصادی و رونق تولید محسوب می‌شود.
حسینی‌نسب با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولیعصر امام زمان (عج) بر باشکوه برگزار کردن جشن ولادت حضرت مهدی موعود (عج) تاکید کرد و افزود: روز نیمه شعبان روز امید است و بزرگداشت نیمه شعبان، ترویج فرهنگ انتظار و امید به آینده است.
وی با گرامیداشت روز سربازان گمنام که به مناسبت روز نیمه شعبان به این عنوان نام‌گذاری شده و تجلیل از رشادت‌ها و فداکاری‌های سربازان امام زمان (عج) گفت: سربازان گمنام چشمان بیدار نظام اسلامی هستند و آرامش و امنیت ما ثمره مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام در وزارت اطلاعات است.
امام جمعه سلطانیه با تبریک دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران به فرمان امام (ره) و با تجلیل از فداکاری‌های پاسداران انقلاب اسلامی و با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا تاکید کرد: سپاه تروریسم نیست، بلکه قربانی تروریسم است.
وی با بیان اینکه شعار مبارزه با تروریسم آمریکا فریبکارانه است و اگر واقعی بود گروه‌های تروریستی مانند طالبان، القاعده و داعش را خلق نمی‌کرد و سپاهی که داعش را از بین برده را تروریسم نمی‌خواند، افزود: اگر آمریکا در شعار مبارزه با تروریسم صادق بود، باید به سردار سلیمانی سرافراز ایران اسلامی که مبارز تروریسم است جایزه صلح می‌داد.
خطیب جمعه سلطانیه با اشاره به در پیش بودن روز پنجم اردیبهشت، سالروز شکست آمریکا در حمله نظامی به طبس و با بیان اینکه آمریکا در آن روز با مجهزترین تجهیزات و ادوات جنگی آماده حمله به ایران بود و حتی هواشناسی هم هوای صاف و بدون بارش و بادی را پیش‌بینی کرده بود، یادآور شد: شن‌های صحرای طبس به عنوان مأموران الهی همچون پرندگان ابابیل آمریکا مثل فیل‌داران ابرهه به خاک ذلت نشاندند.
حسینی‌نسب با بیان اینکه هر کس به آمریکا اعتماد کند آمریکا به او خیانت خواهد کرد به علت سقوط عمرالبشیر رئیس جمهور سودان اشاره کرد و افزود: اعراض از اصول سیاست خارجی خود در مذاکره با آمریکا، نزدیکی به عربستان و قطع روابط با ایران و بدعهدی آمریکا از عوامل سقوط عمرالبشیر است که چند سال پیش رهبر معظم انقلاب نسبت به هوشیاری او در برابر بدخواهان هشدار داده بود.
 انتهای پیام
captcha