«جشن رمضان» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3809612
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

«جشن رمضان» در زنجان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مسئول امور قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: پنجمین جشن رمضان «قرآنی، فرهنگی و هنری»، ۲۳ اردیبهشت‌ماه تا ۲ خردادماه در زنجان برگزار می‌شود.

پنجمین جشن رمضان «قرآنی، فرهنگی و هنری» در زنجان برگزار می‌شودنورالله صفی‌لو، مسئول امور قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: پنجمین جشن رمضان «قرآنی، فرهنگی و هنری» 23 اردیبهشت‌ماه تا 2 خردادماه در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم، ایجرود، ماهنشان و سلطانیه برگزار می‌شود.
وی برپایی نمایشگاه‌های قرآن و عترت، نشست‌های علمی و تخصصی با موضوعات قرآن و عترت، جلسات تفسیر قرآن کریم و جلسات آشنایی با نهج‌البلاغه را از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در جشن رمضان برشمرد.
مسئول امور قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به طرح تعویض قرآن‌های مستعمل اشاره کرد و گفت: در این طرح افراد می‌توانند با ارائه قرآن‌های قدیمی و فرسوده، یک جلد قرآن نو دریافت کنند.
این مسئول مسابقه ادعیه‌هایی از رمضان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده دانست و گفت: این مسابقه در بخش برادارن انجام می‌شود. محافل انس با قرآن و شب‌های شعر رمضان نیز در این ایام درنظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: جلسات تدبر در قرآن کریم، مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه، نمایشگاه‌های هنری حجاب و عفاف و تجلیل از فعالان عرصه‌های قرآن و عترت از برنامه‌هایی است که در رمضان امسال در سطح شهرستان‌ها به اجرا درمی‌‌آید.
انتهای پیام
captcha