اعزام ۶۰ بانو مبلغ زنجانی به اماکن عمومی
کد خبر: 3810488
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

اعزام ۶۰ بانو مبلغ زنجانی به اماکن عمومی

گروه اجتماعی ــ مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی نورالزهرا(س) گفت: ۶۰ بانوی مبلغ زنجانی برای تبیین احکام دینی به اماکن عمومی، مساجد، هیئت‌های مذهبی اعزام می‌شوند.

اعزام 60 مبلغه زنجانی به اماکن عمومیزهرا علمی‌فرد، مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی نورالزهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: یکی از برنامه‎های محوری این حوزه در ماه مبارک رمضان اعزام بانوان مبلغ به هیئات، مساجد و اماکن برای روشنگری و تبلیغ است.
وی ابراز کرد: در همین راستا کارشناسان سطح 3 با مدرک تحصیلی فقه اصول زیر نظر آیت‌الله سیدمحمد حسینی برای تبلیغ به مکان‌هایی همچون امامزاده سید ابراهیم(ع)، هیئات مذهبی، مساجد و اماکن عمومی مثل پارک بانوان، مدارس و دانشگاه‌ها به فعالیت می‌پردازند.
این مسئول تعداد مبلغان اعزامی از این مؤسسه را 60 نفر برشمرد و گفت: مبلغات هر ساله جهت تبیین احکام، پاسخگویی به مسائل شرعی به مدت 2 ساعت در مساحد سطح شهر و دیگر اماکن عمومی استقرار می‌یابند.
مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی نورالزهرا(س) خاطرنشان کرد: این افراد ضمن تبیین احکام به بیان مسائل روز، مسائل اخلاقی، روخوانی ور روانخوانی قرآن و همچنین تفسیر قرآن نیز می‌پردازند.
انتهای پیام
captcha