اقتدار امروز کشور، مدیون بنیان‌گذار انقلاب است
کد خبر: 3812921
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷

اقتدار امروز کشور، مدیون بنیان‌گذار انقلاب است

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه زنجان گفت: امروز هرچه داریم از امام (ره) داریم و کشور، آرامش و اقتدار خود را مدیون بنیان‌گذار انقلاب است.

اقتدار امروز کشور، مدیون بنیان‌گذار انقلاب استبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز ۲۹ اردیبهشت‌ماه در جلسه ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس، بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ه) و قیام خونین 15 خرداد، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این مراسم نشان‌دهنده اقتدار نظام و نقشه برآب شدن توطئه‌های دشمنان است.
امام جمعه زنجان ادامه داد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نباید فراموش کنیم که هر چه داریم، از امام راحل داریم و باید با آنچه در توان داریم، دین خود را نسبت به امام (ره) ادا کنیم.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه روز قدس، جنبه ملی و مذهبی و اعتقادی دارد، خاطرنشان کرد: 14 خرداد، حیثیت ما است و 25 خرداد نیز بنا به فرموده امام (ره) نقطه عطف تاریخ بود.
رئیس ستاد چهلمین سالگرد بزرگداشت انقلاب اسلامی نیز با اشاره به لزوم بزرگداشت هر چه باشکوه‌تر روزهای تاریخی خردادماه امسال، اظهار کرد: لازم است که امسال نیز مانند سنوات گذشته، دستگاه‌های مختلف طی مراسم روز قدس، داخل شبستان مصلی و یا در طول مسیر راهپیمایی، برنامه‌های متعددی اجرا کنند.
سیدسعید حسینی ادامه داد: با توجه به اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل و حساسیت منطقه، همچنین مستاصل شدن رژیم غاصب اسرائیل به خاطر دفاع جانانه مقاومت فلسطین، ضروری است که اقدامات ویژه‌تر و باشکوه‌تری برای روز قدس در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی‌های متناظر با مرکز استان در سطح شهرستان‌ها، افزود: با توجه به حساسیت‌های امروز و بحران‌سازی آمریکا، لازم است که 14 خرداد امسال نیز مانند سال‌های گذشته، شاهد حضور گسترده و پرشور مردم زنجان باشیم؛ در واقع مقرر است که برنامه‌های 14 خرداد، صبح همان روز و برنامه‌های مربوط به بزرگداشت 15 خرداد نیز شب 14 خرداد برگزار شود.
حسینی با تاکید بر اینکه همه مدیران باید به جد پای کار با‌شند تا مراسم امسال با شکوه و به صورت گسترده برگزار شود، خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت مسائل جهانی، حضور مدیران و پرسنل مربوطه روی حضور گسترده مردم بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
انتهای پیام

captcha