وقف ۱۸۰۰ جلد مصحف شریف در زنجان
کد خبر: 3817373
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

وقف ۱۸۰۰ جلد مصحف شریف در زنجان

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان از وقف ۱۸۰۰ جلد مصحف شریف در رمضان امسال خبر داد و گفت: افراد با هزینه اندک می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

وقف ۱۸۰۰ جلد مصحف شریف در زنجانحجت‌الاسلام سید موسی موسوی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: وقف مصحف شریف یکی از طرح‌های سازمان اوقاف در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و همین‌طور توسعه وقف در جامعه است که عموم مردم می‌توانند در آن شرکت کنند‌.
وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان یکی از زمان‌هایی است که شاهد بیشترین وقف مصحف شریف هستیم، بیان کرد: رمضان امسال بیش از ۱۸۰۰ جلد قرآن وقف شده است.
معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان یادآور شد: این قر‌آن‌ها به اماکنی همچون مساجد، حسینیه‌ها و محافل قرآنی وقف می‌شوند، تا تعداد بیشتری از مردم از آن‌ها استفاده کنند و واقف در ثواب آن‌ها شریک می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: هرجلد قرآن کریم با مبلغ ۲۹ هزار تومان خریداری شده است که حداقل هزینه مشارکت در این طرح برای هر جلد قرآن کریم ۱۱ هزار تعیین شده است که مابقی هزینه این طرح نیز توسط سازمان تأمین می‌شود.
وی همچنین توسعه وقف‌های قرآنی را در جامعه ضروری دانست و گفت: وجود وقف‌های قرآنی می‌تواند به اقدامات اثربخش فعالان این عرصه کمک کند.
انتهای پیام

captcha