نفرات برتر جشنواره ملی «شمس اشراق» معرفی شدند
کد خبر: 3826411
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

نفرات برتر جشنواره ملی «شمس اشراق» معرفی شدند

گروه فرهنگی ــ نفرات برتر جشنواره ملی داستان‌نویسی رضوی به زبان ترکی با عنوان «شمس اشراق» معرفی شدند.

نفرات برتر جشنواره ملی «شمس اشراق» معرفی شدندبه گزارش ایکنا از زنجان، دومین جشنواره ملی داستان‌نوسی رضوی به زبان ترکی با عنوان «شمس اشراق» شب گذشته، 20 تیرماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. در این جشنواره کتاب آثار نخستین دوره نیز رونمایی شد.
در گروه سنی زیر 15 سال در بخش داستان کوتاه «آیدین خداکرمی» و «آیسان حسنلو» از خدابنده به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند. همچنین در بخش داستان بلند و رمان، «مهدی منصوری» از زنجان و «حمیدرضا محمدی‌گوندره» از خدابنده به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند. در بخش داستانک نیز «مریم بهرامی» از زنجان حائز رتبه اول شده است.
در گروه سنی 15 تا 29 سال، در بخش داستان کوتاه «سیده فاطمه موسوی» از زنجان رتبه اول را کسب کرد. در بخش داستان بلند «شیوا محمدی» و «فاطمه کتابی» از زنجان به صورت مشترک رتبه دوم را از آن خود کردند و در بخش داستانک نیز «سما صفری» و «داریوش حیدری» از زنجان به صورت مشترک رتبه سوم را به دست آوردند.
همچنین در گروه سنی بالای 29 سال، در بخش داستان کوتاه «میثم شیرمحمدی» و «مهدی ریاحی» از زنجان به صورت مشترک رتبه اول را کسب کردند. در بخش داستان بلند و رمان «خدیجه علی‌بیگی‌بالانجی» از تهران حائز مقام اول شد و در بخش داستانک «محمود رفیعی» از زنجان رتبه اول را به دست آورد.
انتهای پیام
captcha