اجرای طرح عیادت و دیدار از خانواده شهدا در زنجان
کد خبر: 3827341
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

اجرای طرح عیادت و دیدار از خانواده شهدا در زنجان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از اجرای طرح عیادت و دیدار از والدین و همسران شهدا در استان زنجان خبر داد و گفت: در این دیدارها مشکلات آنان پیگیری می‌شود.

اجرای طرح عیادت و دیدار از خانواده شهدا در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، 24 تیرماه در جمع اظهار کرد: استان زنجان در بحث دیدار با خانواده‌های معظم شهدا همواره پیشتاز بوده و در این راستا توانسته است در سال گذشته با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان از خانواده 3 هزار شهید در قالب طرح نهضت دلجویی کند.

این مقام مسئول افزود: در طرح عیادت و دیدار، از والدین و همسران شهدای بیمار بستری در منزل با حضور کارکنان بنیاد شهید عیادت و دیدار و پایش سلامت مستمر از آنها در قالب تقسیم کاری منظم انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در شهرستان زنجان اجرا می‌شود، ادامه داد: طرح عیادت و دیدار در حال حاضر برای 271 نفر از جامعه هدف در شهرستان زنجان اجرا می‌شود که قرار است در سایر شهرستان‌ها نیز اجرایی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تکمیل و به‌روز رسانی اطلاعات جامعه هدف، پیگیری حق پرستاری افراد مشمول، پیگیری هزینه درمانی بیماران از بیمه طرف قرارداد، هماهنگی و اختصاص تجهیزات پزشکی مورد نیاز به بیماران را از جمله اهداف اجرای این طرح برشمرد.

وی اضافه کرد: این دیدارها به صورت مستمر انجام می‌شود و منجر به ارتباط دو سویه بیش از پیش بنیاد شهید با جامعه ایثارگری شده و مشکلات و مسائل خانواده‌ها نیز در کنار آن حل می‌شود.

کاظمی همچنین بیان کرد: در طرح عیادت و دیدار مشکلات مطرح شده توسط جامعه هدف جهت پیگیری به واحدهای مربوطه ارجاع داده می‌شود.

وی فاز دوم این طرح را عیادت از همسر و والدین شهدای بالای 70 سال عنوان کرد و گفت: در شهرستان زنجان این طرح شامل 864 نفر از جامعه هدف خواهد بود.
انتهای پیام
captcha