مسجدجامع جدید هیدج به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 3828515
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
تا ماه محرم؛

مسجدجامع جدید هیدج به بهره‌برداری می‌رسد

گروه اجتماعی ــ شهردار هیدج با اشاره به تخریب مسجدجامع سابق هیدج در راستای اصلاح نقاط حادثه‌خیز، گفت: مسجدجامع جدید تا ماه محرم به بهره‌بداری می‌رسد.

مسجد جامع جدید هیدج تا ماه محرم به بهره‌برداری می‌رسدمسعود امیدی، شهردار هیدج در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به تحقق مطالبه چندین ساله مردم هیدج، اظهار کرد: در راستای اصلاح نقطه حادثه‌خيز با موافقت مراجع تقليد اعظام مسجد جامع هيدج تخريب شد.
وی بیان کرد: مسجد جامع جديد تا قبل از ماه محرم مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت که در طراحی مسجد جدید مرکز فرهنگی، مذهبی، آموزشی، تجاری و سالن آمفی تئاتر  برای مسجد در نظر گرفته شده است.
امیدی با بیان اینکه اعتباری بالغ بر ٥ ميليارد ريال جهت ساخت مسجد جديد هزینه خواهد شد، گفت: اعتباری بالغ بر ٣٢ ميليارد ريال نیز جهت تملك و آزادسازی زمين‌ها و مغازه‌های اطراف مسجدجامع قديم هزینه شده است‌.
شهردار هیدج با اشاره به اینکه كلنگ مسجد جامع در ٢٢ بهمن ماه ٩٧ به زمين خورده و تا پايان شهريور ماه تكميل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، بیان کرد: این پروژه جهت اصلاح نقطه حادثه‌خيز و ايمنی جان شهروندان و تسهيل عبور و مرور و انتظارات مردم فهيم هيدج به سرانجام رسيد.
وی افزود: يكي از ويژگی‌های اين پروژه سرعت و دقت در اتمام كار است تا مردم از وجود یک مکان مقدس بی‌بهره نمانند.
انتهای پیام
captcha