۱۲ مدرسه ابهر در لیست اجرای طرح هجرت
کد خبر: 3828520
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

۱۲ مدرسه ابهر در لیست اجرای طرح هجرت

گروه اجتماعی ــ مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: برنامه‌ریزی جهت مرمت، رنگ‌آمیزی و بهسازی بیش از ۱۲ مدرسه با به‌کارگیری دانش‌آموزان بسیجی در قالب اردو‌های هجرت دانش‌آموزی در سطح شهرستان انجام شده است.

12 مدرسه ابهر؛ در لیست اجرای طرح هجرتعباس عزیزخانی، مدیر آموزش و پرورش ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با تأکید بر ضرورت تعامل در اجرای طرح هجرت، بیان کرد: هرجا که همه مسئولان پای کار باشند و تعامل داشته باشند علاوه بر این که کارها سریع به نتیجه می‌رسد، احساس امید نسبت به حکومت نیز در بین مردم افزایش می‌یابد.
وی هدف از برگزاری طرح هجرت را غنی‌سازی اوقات فراغت با استفاده از ظرفیت نشاط و شادابی نوجوانان و جوانان در عرصه‌های کار و تلاش عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی جهت مرمت، رنگ‌آمیزی و بهسازی بیش از 12 مدرسه با به‌کارگیری دانش‌آموزان بسیجی در قالب اردوهای هجرت دانش‌آموزی در سطح شهرستان انجام شده است.
وی یکی از آثار مستقیم اجرای طرح هجرت 3 را افزایش احساس مسئولیت و تعلق در بین دانش آموزان جهت حفظ و نگهداری از اموال مدارس عنوان کرد.
مدیر آموزش و پرورش ابهر اضافه کرد: گسترش فرهنگ کار و تلاش با ترغیب و تشویق دانش‌آموزان در راستای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری، از دغدغه‌های مشترک سپاه و آموزش و پرورش است.
انتهای پیام
captcha