نفرات برتر بخش پژوهشی مسابقات قرآن دانش‌آموزی مشخص شدند
کد خبر: 3828922
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
مسابقات قرآن دانش‌آموزی در ایستگاه پایانی؛

نفرات برتر بخش پژوهشی مسابقات قرآن دانش‌آموزی مشخص شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی – سی و هفتمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور با معرفی نفرات برتر بخش پژوهش به‌ کار خود پایان داد.

نفرات برتر بخش پژوهشی مسابقات قرآن دانش‌آموزی مشخص شدندبه گزارش ایکنا از زنجان، سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور امروز، 30 تیرماه در دانشگاه زنجان برگزار شد و نفرات برتر تجلیل شدند.

در بخش احکام فاطمه پاک‌سیما از یزد، فاطمه‌سادات سجادی از مرکزی، سیده زهرا موسوی از خوزستان، نرگس شاپورجانی از فارس و فاطمه محمدی از آذربایجان غربی مقام‌های اول تا پنجم پایه دهم را کسب کردند.

در پایه یازدهم نیز فاطمه فقیری از آذربایجان شرقی، زهرا ابرهیم‌خانی از همدان و ادیان حسنی از خوزستان عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند و معصومه بنی‌آدم از خراسان جنوبی و زهره احمدی‌امین از قم حائز رتبه‌های چهارم و پنجم شدند.

عالمه عزیزی از اصفهان، محدثه هاشمی از مرکزی، فاطمه دانایی از کهکیلویه و بویراحمد، فاطمه قانعی‌پور از آذربایجان شرقی و طاهره مقدم از زنجان نفرات اول تا پنجم رشته احکام در پایه دوازدهم بودند.

در رشته انشای نماز، زهرا ابراهیمی از قم، مائده فتحی‌پور از اصفهان، سبا محمدی از مرکزی، حنانه مقدادی از البرز و الناز زارع از یزد به عنوان نفرات اول تا پنجم در پایه دهم معرفی شدند.

نفرات برتر این رشته در پایه یازدهم نیز محدثه نقدعلی از اصفهان، ملیکا شاهمرادی از کرمانشاه، سحر کاظمی از مرکزی، مائده زارع بیدکی از یزد و زهرا میرغفاری از فارس بودند.

همچنین در پایه دوازدهم رشته انشای نماز، عفت حسینی از خراسان رضوی، سیده الهه موسوی از زنجان، نوریه گیتی‌بین از گیلان، فاطمه سلیمانی از تهران و زهراسادات خدابخشی از مرکزی مقام‌های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

در رشته صحیفه سجادیه در پایه دهم ریحانه‌سادات ضیایی هاشمی از خراسان رضوی، نگین شیخی از آذربایجان شرقی، زهرا محمدی دزج از مرکزی، ستاره ابراهیمی از گیلان و آسیه منصوری از خوزستان حائز رتبه‌های اول تا پنجم شدند.

در پایه یازدهم زینب سادات خراسانی‌علی‌بیگلو از قم موفق به کسب رتبه نخست شد، ساجده کشتگر از خراسان رضوی دوم و زینب خسروی از فارس جایگاه‌های دوم و سوم را تصاحب کردند و فاطمه‌زینب صادق از اصفهان و پریسا صمیمی‌فر از خوزستان به مقام‌های چهارم و پنجمی رسیدند.

در پایه دوازدهم نیز فاطمه زمانی از آذربایجان شرقی، فاطمه رحمانی‌سرمزده از خراسان رضوی، فهیمه سلیمی از مرکزی، زهرا حضرتقلی از قزوین و عارفه بهارلو از قم رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

فاطمه بنی‌نعمه از خوزستان، کوثر ایزدپناه از خراسان رضوی، محدثه معینی از همدان، سپیده غریبی از مرکزی و نرگس رسولی از قم برترین‌های رشته نهج‌البلاغه در پایه دهم را تکشیل دادند.

فاطمه سمیعی از مرکزی، معصومه جوازان از قم، هستی گودرزی از خوزستان، فاطمه روحانی از کرمان و وجیهه کریمی از خراسان رضوی موفق به کسب رتبه‌های اول تا پنجم در پایه یازدهم شدند.

زهرا ستاری‌نژاد از خوزستان، مریم لطفی از خراسان رضوی، فاطمه یاراحمدی از فارس، فاطمه زارعی از کرمان و عطیه بنی‌ادم از قم نیز رتبه‌های اول تا پنجم رشته نهج‌البلاغه در پایه دوازدهم را کسب کردند.

محدثه اکبری بیرگانی از خوزستان، فاطمه حق‌پرست از قم، صبا خنشان از اصفهان، زهرا بدرلو از شهرستان‌های تهران و فاطمه فلاح از کرمان نفرات اول تا پنجم رشته تفسیر قرآن در پایه دهم بودند.

در پایه یازدهم این رشته سارا جباری‌نیک از قم، رقیه حمیدی از مرکزی، ستاره بهزادفر از خوزستان، محدثه‌سادات موسویان از خراسان رضوی و عارفه ج‌رشو از لرستان عناوین اول تا پنجم را کسب کردند.

در پایه دوازدهم این رشته نیز فاطمه خورشیدی از خراسان رضوی، مینا دوستی‌نسب از کهکیلویه و بویراحمد، کوثر شاهملکی از کرمانشاه، مهسا طلوعی از شهرستان‌های تهران و آیدا سلیمی از اردبیل حائز مقام‌های اول تا پنجم شدند.

همچنین در این مراسم از خانواده شهید جواد بیات تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha