«شب‌های آسمانی» در ابهر برپا می‌شود
کد خبر: 3832000
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

«شب‌های آسمانی» در ابهر برپا می‌شود

گروه اجتماعی ــ شهردار ابهر گفت: مجموعه فرهنگی شب‌های آسمانی به میزبانی پارک پردیس ابهر با برپایی غرفه‌های پرسش و پاسخ بصیرتی، بوستان گفت‌وگو (مشاوره خانواده) با هدف ترویح فرهنگ اقامه نماز جماعت، غرفه ویژه کودکان و صنایع دستی برگزار می‌شود.

برگزاری مجموعه فرهنگی «شب‌های آسمانی» در پارک پردیس ابهرمحمدرضا ذوالقدری‌ها، شهردار ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: در چهارمین سال متوالی مجموعه فرهنگی شب‌های آسمانی در پارک پردیس به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ابهر و با همکاری سپاه ناحیه ابهر در پارک پردیس افتتاح شد.
وی اظهار کرد: در این برنامه غرفه‌های پرسش و پاسخ بصیرتی، بوستان گفت‌وگو(مشاوره خانواده)، نوشت‌افزار ایرانی ــ اسلامی، بوستان نماز با هدف ترویح فرهنگ اقامه نماز جماعت، غرفه ویژه کودکان، صنایع دستی، پیش‌گیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب، ایستگاه مطالعه، خطاطی و خوشنویسی دایر است.
ذوالقدری‌ها با بیان اینکه در این غرفه‌ها کارشناسان مجرب در حوزه مربوطه پاسخگوی سوالات مراجعه‌کنندگان محترم هستند، ادامه داد: از مهمترین کارهای اجرایی این برنامه فرهنگی، اقامه نماز مغرب و عشاء به جماعت است.
شهردار ابهر با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا اول ماه محرم در پارک پردیس به صورت همه روزه از ساعت ۱۹ الی ۲۳ جهت بازدید و بهره‌مندی از برنامه‌های این مجموعه در معرض دید عموم قرار خواهد داشت، بیان کرد: هر هفته شب‌های پنجشنبه و جمعه برنامه ویژه جنگ شهری در این مجموعه اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف این مجموعه، اظهار کرد: از اهداف برگزاری این مجموعه مقابله با جنگ نرم دشمن، ارائه سبک زندگی ایرانی اسلامی به کودکان و نوجوانان، حمایت از کالای ایرانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در خانواده است.
انتهای پیام
captcha