بخشش سومین قاتل از چوبه دار در زنجان
کد خبر: 3832406
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

بخشش سومین قاتل از چوبه دار در زنجان

گروه اجتماعی ــ رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: با تلاش‌های انجام شده سومین گذشت اولیای دم از قصاص قاتل در سال جاری در زنجان محقق شد.

بخشش سومین قاتل از چوبه دار در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی، رئیس شورای قضایی استان زنجان از سومین گذشت اولیای دم از قصاص قاتل در سال جاری خبر داد و گفت: جوانی با هویت م .م  18 ساله در سال 92 با همکاری همسر مقتول و تهیه اسلحه شکاری غیرمجاز اقدام به قتل عمدی مرحوم م .ص 29 ساله در منزل شخصی‌اش در زنجان می‌کند.
وی افزود: با پیگیری‌های اداره آگاهی زنجان و اقرار متهم در دادگاه کیفری استان و وجود شواهد و قرائن موجود حکم قصاص نامبرده بنا به درخواست اولیای دم (مادر مقتول) صادر و پس از ابرام رای دادگاه کیفری استان در دیوان عالی کشور حکم محکوم‌علیه قطعی و برای اجرای آن به دادسرا ابلاغ شد.
رئیس شورای قضایی استان زنجان ادامه داد: متهم پس از تحمل شش سال حبس و با تلاش‌ها و زحمات همکاران اجرای احکام با اخذ رضایت اولیای دم در روز اجرای حکم قصاص از پای جوبه دار نجات و حیات دوباره یافت.
صادقی‌نیارکی بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده این سومین اخذ گذشت اولیای دم از قصاص قاتل در 4 ماهه نخست سال جاری در زنجان است، در همین راستا جا دارد از زحمات و تلاش‌های مجدانه همکاران تشکر و قدردانی کنیم.
انتهای پیام
captcha