تحقق عدالت و اقتصاد مردمی؛ مطالبه اصلی رهبری از جوانان
کد خبر: 3835034
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
قالیباف بیان کرد:

تحقق عدالت و اقتصاد مردمی؛ مطالبه اصلی رهبری از جوانان

گروه فعالیت‌های جهادی ــ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اجتماع جهادگران بسیجی تحقق عدالت و اقتصاد مردمی را مطالبه اصلی رهبری از جوانان دانست.

تحقق عدالت و اقتصاد مردمی؛ مطالبه اصلی رهبری از جوانانبه گزارش خبرنگار ایکنا، محمدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، چهارشنبه ۲۳ مردادماه در اجتماع جهادگران بسیجی در مصلای شهر ری اظهار کرد: خدا را شاکریم که جوانان جهادگر ما در گام دوم انقلاب مورد تأیید رهبر انقلاب قرار بگیرند و تدابیر ایشان را دریافت کنند. شکر نعمت این است که جوانان جهادگر اجازه ندهند پیام مقام معظم رهبری لحظه‌ای زمین بماند.

قالیباف افزود: وقتی وارد این جلسه شدم، یاد سال ۱۳۵۸ و دوران جوانی خود افتادم. آن روز هیچ سازمان و تشکیلاتی برای سازندگی نبود و فقط گروه‌های مردمی بودند که کار سازندگی را شروع کرده بودند. این تلاش یک سال بیشتر ادامه پیدا نکرد، زیرا از سال ۱۳۵۹ دشمن به سرکردگی آمریکای جنایتکار به کشور حمله کرد و اولویت ما دفاع از مرز‌ها شد.

وی ادامه داد: امروز بعد از چهل سال از انقلاب و در شرایط گام دوم انقلاب اسلامی باید با همان روحیه اول انقلاب، منتظر تعارف برای کارکردن نباشیم. توجه کنیم نخستین پیام عمومی رهبری بعد از گام دوم انقلاب، پیام به جوانان جهادی است. مقام معظم رهبری در این پیام، تحقق عدالت در کشور بدون تشریفات اداری و زائد را دنبال کرده‌اند. این مأموریت و پرچم مهمی است که از این پس به دست جوانان سپرده شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: تردید نکنید که همه در کنار هم، همانطور که طعم کارآمدی امنیتی و دفاعی را چشیده‌ایم و در دنیا جزء قدرتمندان شده‌ایم، در پیشرفت اقتصاد مردمی نیز می‌توانیم موفق باشیم. آنچه در جبهه موثر واقع شد، اقدام و عمل انقلابی و زیست مومنانه بود.

وی تأکید کرد: اگر کاری کنیم که از جانب خدای متعال مشمول «یرزقه من حیث لایحتسب» شویم، یعنی کارمان در عرصه جهادی را درست انجام داده‌ایم.

انتهای پیام
captcha