نظارت بر دستگاه‌ها برای جلوگیری از ایجاد کانون‌های فساد افزایش یابد
کد خبر: 3836863
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱

نظارت بر دستگاه‌ها برای جلوگیری از ایجاد کانون‌های فساد افزایش یابد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌ها باید در راستای جلوگیری از ایجاد کانون فساد انجام شود، گفت: از قوه قضائیه به‌خاطر عملکرد مثبت قدردانی می‌کنیم.

نظارت بر دستگاه‌ها برای جلوگیری از ایجاد کانون‌های فساد افزایش یابدبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام محمد خدیری، امام جمعه موقت زنجان ظهر امروز، اول شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان بر ضرورت توجه دولت به نسل جوان به‌عنوان سرمایه‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: اتکا به درون و جوان‌گرایی برای دولت تراز انقلاب اسلامی ضروری است و خوشبختانه ایران با این اعتماد موفقیت چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه التزام عملی به شعارهای انقلاب از جمله ویژگی‌‌هایی است که باید توسط دولتمردان مورد توجه قرار گیرد، گفت: این انقلاب از آن مستضعفان است و باید اهداف فرهنگی آن به جد پیگیری شود.

امام جمعه موقت زنجان در ادامه با اشاره به ابراز نگرانی مقام معظم رهبری در مورد فرهنگ و اقتصاد، گفت: دولتمردان باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند؛ چراکه برای پیشرفت کشور بهبود و توسعه مبانی فرهنگی و اقتصادی ضروری است.

وی با بیان اینکه اقتصاد موضوعی است که باید توسط مسئولان مورد توجه قرار گیرد، گفت: در این زمینه باید به موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید شود و از نگاه به درون غافل نشویم.

خدیری با بیان اینکه نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌ها باید در راستای جلوگیری از ایجاد کانون فساد انجام شود، افزود: از قوه قضاییه به‌خاطر عملکرد مثبت قدردانی می‌کنیم؛ چرا که مردم احساس امید می‌کنند و خواب از چشم مفسدان اقتصادی گرفته شده است.

وی با ابراز ناراحتی از وضعیت حجاب در دانشگاه‌‌ها، بیان کرد: دانشگاه‌ها متولی دارند و باید گفت در دانشگاه‌ها نسبت به حجاب کم‌توجهی می‌شود.

انتهای پیام

captcha