پانزدهمین رویداد اسلامی ـ قرآنی «طلوع برکت» برگزار می‌شود
کد خبر: 3840061
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
از سوی مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی؛

پانزدهمین رویداد اسلامی ـ قرآنی «طلوع برکت» برگزار می‌شود

گروه اقتصاد ــ‌ پانزدهمین رویداد سه‌روزه استارت‌آپی اسلامی ـ قرآنی «طلوع برکت» 19 تا 21 آذرماه از سوی مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، «طلوع برکت» یک رویداد کارآفرینی در حوزه اسلامی ـ قرآنی با محوریت بازار جهان اسلام است که در کامل‌ترین شکل اجرای آن، شرکت‌کنندگان به وسیله بسته‌های آموزشی فشرده با فضای کاری صنایع فرهنگی در کشور و جهان و مبانی راه‌اندازی کسب و کار بر اساس ارزش‌های قرآنی و اسلامی آشنا شده و از فرصت‌‏ها و تهدیدهای موجود در این بخش از زبان اساتید و فعالان این حوزه مطلع می شوند.

در بخش دیگر این رویداد فضای واقعی ایجاد کسب و کارهای قرآنی برای شرکت‌کنندگان شبیه‌سازی می‌شود؛ به طوری که شرکت‌کنندگان در محیطی پویا و خلاق تیم‌های کاری خود را تشکیل داده و مراحل راه‌اندازی یک کسب و کار اسلامی ـ قرآنی را از ابتدا تا انتها به صورت فشرده تجربه می‌کنند. در پایان کسانی که تیم‌‏های کاری مناسب تشکیل داده‌اند و از انگیزه مناسب برای پیگیری ایده خود برخوردارند، می‌توانند جهت استفاده از خدمات تخصصی مرکز رشد درخواست خود را ارائه کنند. ثبت‌نام در رویداد به صورت تیم‌های 2 تا 5 نفره است.

پانزدهمین رویداد اسلامی ـ قرآنی «طلوع برکت» برگزار می‌شود

ویزگی‌های این رویداد به شرح زیر است:

کارگاه آموزشی - تجربی ۳ روزه کارآفرینی اسلامی- قرآنی

آموزش تجربه‌محور در راستای ایجاد یک کسب و کار اسلامی - قرآنی

کارگاه‎های تخصصی متنوع با بهره‌گیری از اساتید مجرب

ایجاد فرصت همکاری و بهره‌گیری از تجربیات کارآفرینان برتر

ارائه گواهینامه معتبر

اهدای جوایز نفیس به سه تیم برتر و استقرار در مرکز رشد قرآنی

شروع این رویداد در روز سه‌شنبه ۱۹ آذر ۹۸ ساعت 8 صبح و پایان آن در روز پنج‌شنبه ۲۱ آذر ۹۸ است.

محل برگزاری این رویداد تهران میدان ونک، خیابان ملاصدرا، تقاطع بزرگراه کردستان به سمت شمال، کوچه زاینده‌رود شرقی، ساختمان شماره 24، مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان، صندوق نوآوری و شکوفایی است.

برای ثبت‌نام در این رویداد اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

captcha