اطاعت امر پروردگار از فرازهای برجسته مکتب حسینی
کد خبر: 3841852
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹

اطاعت امر پروردگار از فرازهای برجسته مکتب حسینی

گروه سیاست و اقتصاد _ امام جمعه زنجان گفت: یکی از فرازهای برجسته پیام سیدالشهدا (ع)، اطاعت امر پروردگار و انجام تکلیف است؛ انسان به عنوان بنده فقط باید از خدا بترسد و از خداوند اطاعت کند.

به گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، اظهار کرد: دشمن به این نتیجه خواهد رسید که با ایرانیان زیر بار حرف زور نمی‌روند و باید بپذیرند که اطاعت امر پروردگار از فرازهای برجسته مکتب حسینیبا منطق و عقلانیت باید همه مردم در کنار هم در دنیا زندگی کنند.
وی با بیان اینکه مسئولان هم باید با جدیت در حل مشکلات گام بردارند، افزود: گام سوم ایران در برابر بدعهدی غرب نسبت به برجام اجرا خواهد شد و دلیل این امر نیز خود این کشورها هستند و خوشبختانه مسئولان امر تصمیم خوبی در این رابطه اتخاذ کرده‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان همچنین با تشکر از عزاداری مردم در سوگ سرور و سالار شهیدان، گفت: مردم و هیئت‌های مذهبی با همه توان، خطوط قرمز را رعایت کرند و سنگ‌تمام گذاشتند و باید از همه افرادی نیز که در پشت صحنه تلاش کردند تا در این مراسم امنیت لازم فراهم شود، تشکر کرد.
وی همچنین با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سال ۶۴ برای تکمیل نیروی نظامی و پاسداری از انقلاب، سپاه پاسداران تشکیل شد و این نیروی نظامی متولد شده از بطن انقلاب بوده و آثار و برکات فعالیت آن را مشاهده می‌کنیم.
امام جمعه زنجان همچنین در ادامه با اشاره به اینکه پیام قیام سیدالشهدا (ع) بسیار وسیع و گسترده و جاودانه است، گفت: یکی از فرازهای برجسته پیام سیدالشهدا (ع)، اطاعت امر پروردگار و انجام تکلیف است. انسان به عنوان بنده فقط باید از خدا بترسد و از خداوند اطاعت کند و از غیر خدا نترسد و‌ این لازمه تقوا است.
انتهای پیام

captcha