اتحاد؛ لازمه موفقیت در جنگ اقتصادی
کد خبر: 3842209
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

اتحاد؛ لازمه موفقیت در جنگ اقتصادی

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار خرم‌دره گفت: جنگ اقتصادی حربه دشمنان برای به زانو درآوردن کشورمان است که لازمه گذر از آن اتحاد است.

اتحاد لازمه موفقیت در جنگ اقتصادی

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت محمدی، فرماندار خرم‌دره شامگاه شنبه، ۲۳ شهریورماه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان خرم‌دره با اشاره به این‌که رشادت و از خودگذشتگی شهدا یک الگو برای نسل جدید است، اظهار کرد: شهدای عزیز ما با نثار خون خودشان برای قرن‌ها کشور را بیمه کردند و سبب اعتلای نام ایران عزیز در کل جهان شدند.

وی با بیان این‌که با سیر در تاریخ متوجه خواهیم شد که در دوران پادشاهان به‌ویژه قاجاریه به بهانه‌های مختلف بخش‌هایی از کشورمان جدا شده است، بیان کرد: رشادت و از خودگذشتگی جوانان ما در طول هشت سال دفاع مقدس سبب شد حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان نیفتد.

این مسئول با تأکید بر این‌که دستاوردهای کشور در سایه خون هزاران شهید گلگون کفن به دست آمده است که باید پاسدار آن بود، ادامه داد: باید قدر دستاوردهای کشور را دانست زیرا برای هر یک از آن‌ها خون پاک جوانان ما بر زمین ریخته شده است.

فرماندار خرم‌دره با تأکید بر ضرورت تداوم دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در طول سال، ادامه داد: ذکر نام و یاد شهدا نباید مختص به روزها و هفته‌های خاصی باشد زیرا بنا به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی با تأکید بر این‌که باید از ظرفیت رزمندگانی که هشت سال دفاع مقدس را با تمام وجود خود درک کرده‌اند در برنامه‌ها استفاده شود، عنوان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس ما شاهد بودیم که برخی از رزمندگان ما به‌صورت بسیار غم‌انگیزی به شهادت رسیدند اما اجازه ندادند کشور به دست بیگانگان بیفتد.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به این‌که با پایان یافتن جنگ و شکست دشمنان در به پا درآوردن کشورمان دشمنان به جنگ اقتصادی روی آورده‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر نیز که جنگ نظامی علیه کشورمان به اتمام رسیده است، جنگ اقتصادی پیچیده‌ای به راه افتاده که در این جنگ تمامی مسیرهای اقتصادی به روی کشورمان بسته شده است.

فرماندار خرم‌دره تأکید کرد: آمریکا به‌منظور راه‌اندازی جنگ اقتصادی علیه کشورمان ۱۲۰۰ نظریه‌پرداز استخدام کرده و حقوق کلانی به آن‌ها می‌دهد تا تمام مسیرهای درآمدی کشور را ببندند.

انتهای پیام 

captcha