20 موکب از استان زنجان برای اربعین استقرار می‌یابند
کد خبر: 3843295
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

20 موکب از استان زنجان برای اربعین استقرار می‌یابند

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان گفت: 20 موکب از استان زنجان برای مراسم اربعین مستقر می‌شوند و سه دستگاه نانوایی نیز ارسال خواهد شد.

20 موکب از استان زنجان برای اربعین استقرار می‌یابندذبیح‌الله بایایی، رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: 20 موکب برای اربعین امسال در این رویداد بزرگ معنوی مستقر خواهند شد و در این راستا جانمایی استقرار موکب‌ها نیز انجام شده و پروانه فعالیت برای موکب‌ها صادر شده است.
وی ابراز کرد: این موکب‌ها خدماتی از قبیل پخت و توزیع غذا، توزیع چای، تهیه صبحانه، تهیه نان، اسکان زائران و سایر موارد را برعهده دارند.
رئیس ستاد عتبات عالیات استان زنجان با اشاره به اینکه 18 مهرماه اقلام مورد نیاز برای پذیرایی موکب‌ها از زائران بارگیری می‌شود، بیان کرد: سه دستگاه نانوایی نیز از زنجان به کشور عراق ارسال خواهد شد.
وی در مورد پرداخت هزینه خادمان در موکب‌ها عنوان کرد: به دلیل کمبود بودجه این افراد خودشان هزینه رفت و برگشت را می‌پردازند.
این مسئول با اشاره به اینکه مردم نیز در تأمین اقلام مورد نیاز و پرداخت هزینه به موکب‌ها کمک می‌کنند، تصریح کرد: مردم می‌توانند کمک‌های خود را به ستاد تحویل دهند.
انتهای پیام
captcha