شور عاطفه‌ها در ۹۵۵ پایگاه استان زنجان برپا می‌شود
کد خبر: 3843468
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

شور عاطفه‌ها در ۹۵۵ پایگاه استان زنجان برپا می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها ۹۵۵ پایگاه در مدارس نسبت به جمع‌آوری کمک‌ها به دانش‌آموزان نیازمند اقدام می‌کنند.

شور عاطفه‌ها در 955 پایگاه استان زنجان برگزار می‌شودهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: مرحله دوم جمع‌آوری کمک‌های خیران و نیکوکاران برای دانش‌آموران نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با شعار «با رنگ مهر رویایی را بسازیم» و در قالب شور عاطفه‌ها، چهارشنبه، دهم مهرماه در مدارس استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه استان زنجان دیار کریمان و بهشت خیران است، افزود: مردم شریف زنجان در کارهای خیر، دستگیری از نیازمندان و سبقت در خیرات همیشه پیشقدم بوده و در برنامه اجرایی کمیته امداد مشارکت فعال دارند.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری بیش از 2 میلیارد تومان در مرحله اول جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها برای تهیه لوازم‌التحریر، کیف، کفش و پوشاک دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد قبل از باز گشایی مدارس در بین آنها توزیع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با همکاری اداره آموزش و پرورش استان و بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت پرورشی این اداره در روز 10مهر ماه برگزار می‌شود، افزود: مراسم شور عاطفه‌ها در 955 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان و اولیای آنها در سطح مدارس استان، پیش‌بینی شده است.
صفری ادامه داد: بر اساس هماهنگی به‌عمل آمده، کمک‌های جمع‌آوری شده در هر مدرسه توسط مدیران و اولیای مدارس، با نظارت کمیته امداد و با حفظ عزت و کرامت انسانی بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.
صفری همچنین ادامه داد: به‌منظور مشارکت همه خیران و هم استانی‌های عزیز در تهیه لوازم‌التحریر و سایر اقلام فرهنگی برای دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت، پویش مردمی «بارنگ مهر رویایی را بسازیم» در فضای مجازی راه‌اندازی شده است که نیکوکاران می‌توانند با پیوستن به این پویش از فیض خدمت به دانش‌آموزان در بهار تعلیم و تربیت بهره‌مند شوند.
وی در پایان با قدردانی از مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد از فراهم شدن بسترهای الکترونیکی برای مشارکت خیران خبر داد و گفت: خیران زنجانی می‌توانند با شماره‌گیری #024*1*8877*، تلفن گویای 0968877 و نرم افزارهای سکه و سنا کمک‌های نقدی خود را به دانش‌آموزان نیازمند پرداخت کنند.
انتهای پیام
captcha