دوره «تربیت مدرس آموزش زبان فارسی» ویژه طلاب برگزار می‌شود
کد خبر: 3845566
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱

دوره «تربیت مدرس آموزش زبان فارسی» ویژه طلاب برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه ــ دوره «تربیت مدرس آموزش زبان فارسی» ویژه خواهران طلبه، به همت مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی وابسته به جامعةالمصطفی العالمیه با همکاری بنیاد سعدی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ داشتن حداقل مدرک لیسانس یا سطح دو حوزه، واریز شهریه مصوب به حساب مؤسسه، حضور منظم در کلاس‌های آموزشی و رعایت پوشش حوزوی و اسلامی در محیط آموزشی از جمله شرایط این دوره است.
این گزارش می‌افزاید: برای ثبت‌نام باید مدارکی مانند دوقطعه عکس پشت‌نویسی شده، کپی تمام صفحات شناسنامه، کپی آخرین مدرک تحصیلی و فیش واریزی شهریه همراه داشته باشند.
علاقه‌مندان از اول مهرماه فرصت دارند برای ثبت نام با مراجعه به مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی واقع در قم، جنب گلزار شهدا، مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی، اتاق گروه آموزش زبان فارسی اقدام و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۵۳۷۱۸۳۳۲۷ تماس بگیرند. مدت زمان برگزاری این دوره، 100 ساعت آموزشی است که از اواخر مهرماه برگزار می‌شود.
از امتیازات مربوط به این دوره می‌توان به بهره‌مندی حضور اساتید باسابقه و با تجربه، اهدای مدرک بین‌المللی تربیت مدرس، معرفی افراد خبره و موفق در دوره، به واحد‌های مربوطه جهت تدریس و حضور در کلاس‌های آموزش زبان در واحد عملی اشاره کرد.
انتهای پیام

captcha