انتشار فراخوان طرح دانشجو متدبر قرآن در جهاددانشگاهی خوزستان
کد خبر: 3845651
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

انتشار فراخوان طرح دانشجو متدبر قرآن در جهاددانشگاهی خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ فراخوان ثبت‌نام دومین دوره طرح ملی دانشجو متدبر قرآن کریم در سازمان جهاددانشگاهی خوزستان منتشر شد.

سسس

به گزارش ایکنا از خوزستان، فراخوان ثبت‌نام دومین دوره طرح ملی دانشجو متدبر قرآن کریم در سازمان جهاددانشگاهی خوزستان منتشر شد.

در این دوره آموزشی شش روزه، شرکت‌کنندگان ابتدا با روش‌های گوناگون تدبر در قرآن کریم آشنا می‌شوند و سپس تدبر در تعدادی از سوره‌های قرآن را انجام خواهند داد.

عمل به امر قرآن در خصوص تدبر در این کتاب آسمانی، گسترش فرهنگ تدبر در قرآن در بین دانشجویان، افزایش میزان معرفت قرآنی در میان دانشجویان، فهم بیشتر قرآن در بین دانشجویان و انتقال آن، شناسایی دانشجویان علاقه‌مند به تدبر و حمایت از آنها، افزایش فعالیت‌های قرآنی در بین دانشجویان، ایجاد زمینه حمایتی از دانشجویان و... برخی از اهداف این دوره است.

در این دوره از کتاب آشنایی با دانش تدبر و جلد ششم کتاب تدبر در قرآن کریم تألیف علی صبوحی با اشراف علمی و نظرات محمدحسین الهی‌زاده به عنوان منابع اصلی استفاده می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در طرح دانشجومتدبر قرآن کریم می‌توانند به نشانی اهواز فلکه دانشگاه ـ خیابان دانشگاه ـ جنب فوریت‌های پزشکی ـ مجتمع علوم زیستی و بیوتکنولوژی ـ سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان خوزستان مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 33362880 تماس بگیرند. 

انتهای پیام 

captcha