مادرم مشوق اصلی من و برادرم برای حرکت در مسیر قرآن بود
کد خبر: 3846374
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

مادرم مشوق اصلی من و برادرم برای حرکت در مسیر قرآن بود

گروه فعالیت های قرآنی ــ علیرضا نداف از قاریان برجسته استان قزوین با اشاره به درگذشت مادرش گفت: مادرم فردی بسیار مهربان، مردم‌دار و دلسوز بود و می‌توان گفت مهم‌ترین مشوق من و برادرم برای قدم گذاشتن در مسیر تلاوت قرآن کریم مادرم محسوب می‌شد.

مادرم مشوق اصلی من و برادرم برای حرکت در مسیر قرآن بود

علیرضا نداف، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با بیان اینکه مادرش فردی بسیار مهربان، مردم‌دار و دلسوز بود، گفت: وی همواره در ایثار مال بسیار بخشنده بود و به‌راحتی از اموال خود در راه خدا انفاق می‌کرد.

وی افزود: مادرم سواد کلاسیک نداشت اما بسیار به علوم دینی، اهل‌بیت(ع) و قرائت قرآن علاقه‌مند بود و با آیه آیه این کتاب آسمانی مأنوس بود.

نداف تصریح کرد: می‌توان گفت مهم‌ترین مشوق من و برادرم برای قدم گذاشتن در مسیر تلاوت قرآن کریم مادرم محسوب می‌شد.

به گزارش ایکنا، محمدکاظم نداف از قاریان بنام استان قزوین است که در سال ۱۳۳۳ در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود. وی که 65 بهار از عمرش می‌گذرد بیش از ۴۶ سال را در راه تعلیم قرآن سپری کرده و صدها شاگرد در قزوین در این راه تربیت‌کرده است.

علیرضا نداف برادر وی نیز از قاریان برجسته استان است و فعالیت و افتخارآفرینی‌های بسیاری در کارنامه فعالیت وی دیده می‌شود. وی نیز شاگردان بسیاری را در مسیر قرآن آموزش داده است.

خبرگزاری ایکنا، ضمن عرض تسلیت و تعزیت، علو درجات معنوی را برای آن مرحومه مغفوره آرزو کرده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان را از پیشگاه باری‌تعالی خواهان و خواستارم.

یادآور می‌شود که «صدیقه میرزا کاظمی» والده قاریان کلام‌الله مجید «محمدکاظم و علیرضا نداف» در سن 82 سالگی به دلیل ایست قلبی درگذشت و روز یکشنبه 7 مهرماه با بدرقه جامعه قرآنی در صحن امام‌زاده حسین(ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
captcha