کمک ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی مردم خوزستان در آیین عاطفه‌ها
کد خبر: 3846770
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

کمک ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی مردم خوزستان در آیین عاطفه‌ها

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان از کمک سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی مردم خوزستان در اولین مرحله آیین عاطفه‌ها خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود این رقم در مرحله دوم به ۹ تا ۱۰ میلیارد تومان برسد.

کمک 3 میلیارد و 400 میلیون تومانی مردم خوزستان در آیین عاطفه‌ها

به گزارش ایکنا از خوزستان، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان در آیین استانی عاطفه‌ها که امروز چهارشنبه 10 مهر در دبستان دخترانه فضیلت ناحیه یک اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در مرحله اول آیین ملی عاطفه‌ها که شهریورماه برگزار شد، مردم سخاوتمند استان خوزستان در مجموع سه میلیارد و 400 میلیون تومان کمک کردند.

وی افزود: بر این باور هستیم که در مرحله دوم آیین عاطفه‌ها این کمک‌ها به حدود 9 تا 10 میلیارد تومان برسد. کل کمک‌هایی که به واسطه دانش‌آموزان انجام می‌شود، در اختیار آموزش و پرورش استان قرار می‌گیرد.

موصلی با بیان اینکه این کمک‌ها با تشخیص مجموعه اولیا و مربیان مدارس به صورت کاملا آبرومندانه میان دانش‌آموزان کم‌بضاعت توزیع می‌شود، گفت: امیدواریم این کمک‌ها به ارتقای سطح تحصیلی این دانش‌آموزان کمک کند و مجموعه‌هایی که در حوزه فرهنگ و انفاق فعالیت می‌کنند بتوانند این کار ارزشمند را در سطح جامعه گسترش دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان ادامه داد: هدف اصلی برگزاری آیین عاطفه‌ها، تروج فرهنگ نیکوکاری و انفاق در جامعه و در کنار آن کمک به ارتقای سطح تحصیلی دانش‌آموزان کم‌بضاعت است.

موصلی در پایان گفت: از آموزش و پرورش خوزستان به‌ویژه سازمان دانش‌آموزی استان بابت برگزاری مرحله اول و دوم آیین عاطفه‌ها تشکر ویژه می‌کنم.

یادآوری می‌شود که دومین مرحله آیین عاطفه‌ها امروز با حضور استاندار خوزستان و مسئولان آموزش و پرورش و کمیته امداد خوزستان در دبستان دخترانه فضیلت ناحیه یک اهواز برگزار شد.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha