شرکت ۵۰۰ طلبه و استاد مدارس علمیه لرستان در راهپیمایی اربعین
کد خبر: 3847216
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

شرکت ۵۰۰ طلبه و استاد مدارس علمیه لرستان در راهپیمایی اربعین

گروه اجتماعی ــ سرپرست حوزه علمیه لرستان گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰۰ نفر از اساتید و طلاب مدارس علمیه استان در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند.

شرکت ۵۰۰ نفر از اساتید و طلاب لرستانی در راهپیمایی اربعینبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی حوزه علمیه استان، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه استان با اشاره به آغاز پیاده‌روی اربعین در رابطه‌ با اعزام روحانیان و طلاب مدارس علمیه به این راهپیمایی، گفت: طلاب و اساتید حوزه علمیه لرستان با لبیک به قیام سرخ اباعبدالله‌الحسین(ع)، در صفوف به هم فشرده راهپیمایی اربعین حسینی شرکت خواهند کرد تا بار دیگر اوج ولایت‌مداری مردم عاشق اهل‌بیت(ع) از سراسر جهان موجب وحشت و خشم دشمنان اسلام شود.

وی با اشاره به این‌که طلاب و اساتید حوزه علمیه استان با برنامه‌ریزی بازه زمانی پیشنهادی زمان تحصیل در مدارس می‌توانند در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند، افزود: امسال پیش‌بینی می‌شود بیش‌از ۵۰۰ نفر از اساتید و طلاب مدارس علمیه استان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شرکت کنند.

سرپرست حوزه علمیه لرستان از خدمت‌رسانی اکثر طلاب و اساتید حوزه علمیه استان در موکب‌های بین‌راهی اربعین حسینی به زائران خبر داد و گفت: طلاب و مبلغان در این موکب‌ها مشغول پذیرایی از زائران و تبلیغ هستند.

وی در پایان با اشاره به این‌که در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعددی در مدارس علمیه استان برگزار شد، غبارروبی گلزار شهدا، فضاسازی مدارس علمیه به نام متبرک شهدا، خاطره‌گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس برای طلاب و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه خانواده شهدای روحانی را از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس در مدارس برشمرد.

انتهای پیام
captcha