ساماندهی گلزار شهدا در دستور کار شهرداری خرم‌آباد قرار گرفت
کد خبر: 3847560
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲

ساماندهی گلزار شهدا در دستور کار شهرداری خرم‌آباد قرار گرفت

گروه اجتماعی ــ شهردار خرم‌آباد ساماندهی گلزار شهدا از طریق سازمان آرامستان‌ها را از برنامه‌های آتی شهرداری خرم‌آباد اعلام کرد و گفت: نصب گسترده تصاویر شهدا در معابر و نام‌گذاری تعداد فراوانی از معابر اصلی و فرعی با نام شهدا از اقدامات شهرداری است.

ساماندهی گلزار شهدا در دستورکار شهرداری خرم‌آباد قرار گرفتبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد شریفی، شهردار خرم‌آباد شنبه، سیزدهم مهر در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان که در شهرداری خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به این‌که شهدا با نثار جان خود امنیت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند، اظهار کرد: یکی‌ از افتخارات دوران مدیریتی من حمایت از ایثارگران و خانواده‌های شهدا بوده است و خود را خادم خانواده‌های شهدا می‌دانم.

وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت و ایثار گفت: خود را خادم خانواده‌های شهدا می‌دانم و در دوران ۲۲ ساله مدیریتی و کاری خود نیز تمام توان خود را جهت خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران به کار گرفته‌ام و افتخار می‌کنم که خود نیز متعلق به همین قشر هستم.

شریفی افزود: شهدا چشم و چراغ ملت هستند و اعتقاد راسخ دارم که هر قدمی که در راستای خدمت به شهدا بر‌می‌داریم باقیات صالحات است و اجر بزرگی در پیشگاه خداوند دارد.

شهردار خرم‌آباد در ادامه به تشریح برخی اقدامات و برنامه‌های شهرداری در راستای ترویج فرهنگ شهادت و خدمت به خانواده‌های شهدا پرداخت و اضافه کرد: نصب گسترده تصاویر شهدا در معابر و نام‌گذاری تعداد فراوانی از معابر اصلی و فرعی با نام شهدا از اقدامات شهرداری در این راستاست.

وی ساماندهی گلزار شهدا از طریق سازمان آرامستان‌ها را از برنامه‌های آتی شهرداری خرم‌آباد اعلام کرد و افزود: همچنین اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری نیز از این پس موظف است ارتباط و همکاری ویژه‌ای را با حوزه فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید داشته باشد.

شهردار خرم‌آباد در پایان با اشاره به تعداد قابل توجه افراد وابسته به خانواده‌های ایثارگران در شهرداری، ادامه داد: در آینده برنامه‌های مختلفی را برای حمایت از این قشر در شهرداری خواهیم داشت و به‌طور ویژه به امورات این عزیزان رسیدگی خواهد شد هر چند ایثار و فداکاری خانواده‌های شهدا با هیچ خدمتی جبران نمی‌شود.

حسین نازاریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از انتخاب شورای شهر و همچنین ابراز رضایت از برنامه‌های شهرداری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خواستار همکاری ویژه شهرداری و به‌ویژه اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل با اداره متبوع خود شد.

انتهای پیام
captcha