ساماندهی تک‌مزار‌های مطهر شهدا در روستا‌های شهرستان کوثر
کد خبر: 3847752
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

ساماندهی تک‌مزار‌های مطهر شهدا در روستا‌های شهرستان کوثر

گروه اجتماعی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از اتمام کار ساماندهی تک‌مزار‌های مطهر شهدا در روستا‌های شهرستان کوثر خبر داد.

ساماندهی تک‌مزار‌های مطهر شهدا در روستا‌های شهرستان کوثربه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ظهر امروز، ۱۴ مهرماه در جلسه شورای معاونان بنیاد شهید استان که در شهرستان کوثر برگزار شد، اظهار کرد: کار ساماندهی تک‌مزار‌های مطهر شهدا در روستا‌های شهرستان کوثربه اتمام رسید.
وی افزود: ساماندهی گلزار شهدای شهرستان کوثر پیشرفت مناسبی دارد و در کنار کار ساماندهی نگهداری از مزار مطهر شهیدان مهمترین بخش کار است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با قدردانی از مشارکت مسئولان در دیدار از جامعه ایثارگری بیان کرد: این دیدار‌ها با عنوان طرح سپاس صورت می‌گیرد و با در این دیدار چهره به چهره بیشتر مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگر شناسایی و برای حلشان اقدام می‌شود.
شاهی نوسازی و تعویض تابلو و بنر‌های مزین به تصاویر شهدا در سطح و ورودی شهر و روستاها، تامین انشعاب آب و برق و گاز گلزار‌های شهدا، موضوع اشتغال و بیمه‌های تکمیلی جامعه ایثارگری را از موارد مهم عنوان کرد.
فرماندار شهرستان کوثر نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به تکمیل کارخانه‌های متعدد صنعتی در شهرستان کوثر اولویت اول ما بکارگیری جامعه ایثارگری در این مجموعه‌ها است.
وحید کنعانی کلور برای حل مشکلات جامعه ایثارگری در امور فرهنگی و رسیدگی به گلزار شهدا و انجام دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر قول مساعد داد.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha